FireFighter Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Hey, Post hier ALLES over Miley Cyrus. Mijn plaatjes: Regels: -Niet Quoten A.u.b - Geen dubbelposts aub. Groeten, >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar Beeld & Geluid<<< <<: Ow, dus het hoort toch daar Bewerkt: 12 augustus 2008 door thegtaman
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Woz Miley Cyrus? Ja, mooi he Groeten,
Bossinkje Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Zo'n topic had ik al verwacht...
Robin B Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Afschuwelijk lelijk wijf . Adriana lima is toch veel mooier!
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Zo'n topic had ik al verwacht... Inderdaad, ik ook. Om maar even nog wat foto's te posten: Mij favorieten: Hier nog andere foto's van Miley: Grappige foto's: Wist je dat Miley Cyrus vroeger Destiny Hope Cyrus heette, en dan Miley een bijnaam is/was omdat ze als baby altijd een glimlach had? En dat ze Miley Cyrus beter vond klinke dan Destiny Hope Cyrus? En dat ze in 2008 haar naam officieel heeft verandert in Miley Ray Cyrus? Ray ter ere van haar vader, Ronald Ray Cyrus. Bron: Wikipedia Bewerkt: 13 augustus 2008 door PatrickW
Vegeta Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ze is misschien wel een beetje mooier dan de gemiddelde maar kom toch op man , heeft bierbuikje jullie gehypnotiseerd ofzo want voglens mij kijkt ie dagelijks hanna montana Zelfs mijn vriendin is veel mooier.[/font]
Miek Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Afschuwelijk lelijk wijf . Adriana lima is toch veel mooier! Daar heb je gelijk in. er zijn mooiere vrouwen dan haar. In de serie "Hannah Montana" die ik in Mexico keek was ze altijd truttig.. Misschien was dat een rolletje maar ze is gewoon de 2de Paris Hilton..
Wienish Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Zo'n topic had ik al verwacht... Inderdaad, ik ook. Om maar even nog wat foto's te posten: Mij favorieten: Wist je dat Miley Cyrus vroeger Destiny Hope Cyrus heette, en dan Miley een bijnaam is/was omdat ze als baby altijd een glimlach had? En dat ze Miley Cyrus beter vond klinke dan Destiny Hope Cyrus? En dat ze in 2008 haar naam officieel heeft verandert in Miley Ray Cyrus? Ray ter ere van haar vader, Ronald Ray Cyrus. Bron: Wikipedia Is dat die vader? Nee toch?
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Zo'n topic had ik al verwacht... Inderdaad, ik ook. Om maar even nog wat foto's te posten: Mij favorieten: Wist je dat Miley Cyrus vroeger Destiny Hope Cyrus heette, en dan Miley een bijnaam is/was omdat ze als baby altijd een glimlach had? En dat ze Miley Cyrus beter vond klinke dan Destiny Hope Cyrus? En dat ze in 2008 haar naam officieel heeft verandert in Miley Ray Cyrus? Ray ter ere van haar vader, Ronald Ray Cyrus. Bron: Wikipedia Is dat die vader? Nee toch? 1: Nee, dat is niet der vader 2: Het is niet mij favoriete plaatje..
MartyCeha Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Nu nog een Adriana Lima fantopic, en een fantopic van iedere andere chick die meer als twee keer is gepost in het superchick topic
Bierbuikje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Hoera!(dankzij mij was ze in het "superchik" topic )
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Nu nog een Adriana Lima fantopic, en een fantopic van iedere andere chick die meer als twee keer is gepost in het superchick topic Als dat mag...
Bierbuikje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ze is misschien wel een beetje mooier dan de gemiddelde maar kom toch op man , heeft bierbuikje jullie gehypnotiseerd ofzo want voglens mij kijkt ie dagelijks hanna montana Zelfs mijn vriendin is veel mooier.[/font]
Vegeta Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 je bent al 14 en je kijkt zcker dagelijks naar jetix om op haar te ge*len
Recommended Posts