Pietje II Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Niet weer dat kind hè. Ze ziet er zeker niet slecht uit, ze heeft wel een leuk snoetje. Als ze me zou versieren zou ik heus niet weigeren. Maar ik zou zelf nooit de moeite nemen voor haar of zelfs voor haar vreemdgaan (zou ik bij niemand doen, maar goed ). Ze wordt door een aantal gasten op dit forum behoorlijk overrated. En ze heeft ook een slechte smaak. Bewerkt: 20 augustus 2008 door Pietje II
Bierbuikje Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Niet weer dat kind hè.Ze ziet er zeker niet slecht uit, ze heeft wel een leuk snoetje. Als ze me zou versieren zou ik heus niet weigeren. Maar ik zou zelf nooit de moeite nemen voor haar of zelfs voor haar vreemdgaan (zou ik bij niemand doen, maar goed ). Ze wordt door een aantal gasten op dit forum behoorlijk overrated. En ze heeft ook een slechte smaak. Ja, wat daggie van nick van de jonas brothers? Hoe fout kan je zitten? Kies mij dan! Trouwens, gisteravond bij Frankdane's avondprogramma bij Radio 538 was ze in "Maak 't of Kraak 't" Maken = Te gek, wil ik vaker horen. Kraken = Bah, op die leeftijd moeten meisjes zich laten doen voor een breezer! En ze is gemaakt! Nu wordt ze vaker gedraaid op Radio 538 :dans:
NickyHendriks Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 En ze is gemaakt! Nu wordt ze vaker gedraaid op Radio 538 :dans: dat maakt me nix uit ik draai toch muziek met Youtube
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) En ze is gemaakt! Nu wordt ze vaker gedraaid op Radio 538 :dans: dat maakt me nix uit ik draai toch muziek met Youtube Ja, in de auto zeker Zeg dan gewoon niets Ik val persoonlijk niet op Miley Ray Cyrus. Ik val meer op blond, en dat voordeel heeft ze aangezien ze tevens Hannah Montana is. Daar vind ik haar al een stuk knapper. BTW: degene die 'dit' heeft gequote, moet toch maar een wat meer gaan lezen. Wikipedia heeft het ook wel eens fout. Ze heeft haar naam niet in 2008, maar al veel eerder verandert. Wanneer is niet precies bekend, maar bij haar eerste audities op haar 14é werd ze al Miley genoemd. Na verluid zou ze zichzelf de naam Miley Ray Cyrus toen al hebben gegeven. En ze heeft haar naam niet naar haar grootvader vernoemd. Maar naar haar eigen vader; Billy Ray Cyrus, waar ze altijd een goede relatie mee heeft gehad. Haar grootvader kwam eigenlijk nergens in voor. Hoe dan ook. Ik vind het speciaal hoe snel ze overal doorbreekt. Disney bewijst maar weer hoe veel macht ze hebben in de wereld. Ook the Jonas Brothers zijn vanuit Disney bekend geworden. Bewerkt: 21 augustus 2008 door Pennywise The Clown
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Bron: Hitkrant. Miley Cyrus"Ik ben verslaafd aan ketchup. Ik zou het zelfs nog drinken!" Ieder z'n afwijking, zo ook Miley Cyrus Ik lus geen ketchup, maar voor haar zou ik daar nog wel eens over na willen denken.
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb een vriendin sinds gisteren. Zij is wel mooier dan Miley Cyrus. Ik ben inene niet zo een grote fan meer. Groeten, Bewerkt: 23 augustus 2008 door thegtaman
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Je moet keuzes maken in je leven. Soms maak je goede, soms maak je foute. In jouw ogen is dit een goede keuze, in de Miley Cyrus fans ogen is dit ook een goede keuze, omdat er dan weer een aanbidder minder is. Nee hoor, maar veel succes in de liefde. Bewerkt: 23 augustus 2008 door Bierbuikje
Robin B Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het lijkt net . Of jullie haar zitten te stalken? Gezien die foto's . Nah ja ik vind haar niet zo mooi . Alhoewel ze heel vrolijk is .
FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het lijkt net . Of jullie haar zitten te stalken? Gezien die foto's .Nah ja ik vind haar niet zo mooi . Alhoewel ze heel vrolijk is . Kan iemand mij misschien uitleggen wat ''stalken'' is? :$ Groeten,
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dham, ik zet 1 plaatje neer bij Superchick van haar aangezien ik in Amerika was, En nu gelijk een fantopic .. Zo ken ik er nog wel een paar
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dham, ik zet 1 plaatje neer bij Superchick van haar aangezien ik in Amerika was, En nu gelijk een fantopic .. Zo ken ik er nog wel een paar Hier zit de man die van dat ene plaatje 80 maakte . En toen volgden er meer!
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dham, ik zet 1 plaatje neer bij Superchick van haar aangezien ik in Amerika was, En nu gelijk een fantopic .. Zo ken ik er nog wel een paar Hier zit de man die van dat ene plaatje 80 maakte . En toen volgden er meer! Inderdaad, Nouja .. Ze is ook niet slecht hé ^^
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Niet slecht, ze is geweldig
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het is niet nodig om een fan topic te hebben van een persoon. Als we van alle knappe vrouwen en mannen een topic aanmaken, staat heel het forum vol. Wat hebben sommige jongens toch een "ongecoördineerde bende hormonen".
Recommended Posts