Leumas Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Is het mogelijk om automatisch van kleren te veranderen na een missie? Ik ben met een script bezig en na een missie zou CJ van kleren moeten veranderen, "zogezegd" de kleren dat hij van de tegenstander wint wanneer hij die verslaat. Het idee dat ik had was om het deel van de main opnieuw te gebuiken van de $PLAYER_CHAR waar men de body parts 0,1,2 en 3 heeft maar het spel slaat vast. Bestaat er een andere mogelijkheid om CJ automatisch van kledij te laten veranderen na een missie? Alvast bedankt. Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Is het mogelijk om automatisch van kleren te veranderen na een missie? Ik ben met een script bezig en na een missie zou CJ van kleren moeten veranderen, "zogezegd" de kleren dat hij van de tegenstander wint wanneer hij die verslaat. Het idee dat ik had was om het deel van de main opnieuw te gebuiken van de $PLAYER_CHAR waar men de body parts 0,1,2 en 3 heeft maar het spel slaat vast. Bestaat er een andere mogelijkheid om CJ automatisch van kledij te laten veranderen na een missie? Alvast bedankt. je kan Cj nieuwe kleren geven door de volgende opcodes te gebruiken: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "TEXTURE", "MODEL", BODY_PART) hiermee zet je de kleren welke hij moet aantrekken. bij "Texture" moet de naam van het txd bestand van de kleding bij "Model" moet de naam van het dff bestand van de kleding bij "Body_part" moet het nummer van het lichaamsdeel. Player.Build($PLAYER_CHAR) hiermee verandert ie de kleren die je gekozen hebt. kijk in de help file van sannybuilder. daarin kan je alle kleren van cj vinden met de texture-naam dff-naam en body part. veel Suc6 Bewerkt: 12 augustus 2008 door BC7 Reageren
Leumas Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hey, thanx verry much dude! Ik had nog een vraag voor jou die ik na veel zoeken nog steeds niet beantwoord krijg: Weet jij soms hoe ik van dit: repeat wait 0 ms if actor.Dead($PLAYER_ACTOR) then jump @MISSION_01_FAIL end until actor.Dead($ENNEMI_1) ervoor kan zorgen dat until actor.Dead($ENNEMI_1) ook geldt voor ENNEMI_2 en ENNEMI_3? Dus: repeat wait 0 ms if actor.Dead($PLAYER_ACTOR) then jump @MISSION_01_FAIL end until actor.Dead($ENNEMI_1) until actor.Dead($ENNEMI_2) until actor.Dead($ENNEMI_3) Dit is mijn bedoeling maar de 'until' command werkt zo niet en deze korte deel script zou ik willen behouden. until actor.Dead($ENNEMI_1, ENNEMI_2, ENNEMI_3) werkt ook niet. Groeten. Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Helaas werkt repet..until niet met meerdere condities, tenminste nog niet in de huidige versie van sanny builder. Je zou het zo kunnen doen, maar ik ben het met je eens dat het minder fraai is: :LOOP wait 0 ms if actor.Dead($PLAYER_ACTOR) then jump @MISSION_01_FAIL end if and actor.Dead($ENNEMI_1) actor.Dead($ENNEMI_2) actor.Dead($ENNEMI_3) then jump @LOOP end of nog minder fraai, maar nog compacter: :LOOP wait 0 ms if NOT actor.Dead($PLAYER_ACTOR) else_jump @MISSION_01_FAIL if and actor.Dead($ENNEMI_1) actor.Dead($ENNEMI_2) actor.Dead($ENNEMI_3) else_jump @LOOP btw: de correcte spelling is "Enemy", maar gelukkig maakt dat voor de werking niets uit Reageren
Leumas Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Thanx voor de code! Even ter vermelding: :LOOP wait 0 ms if actor.Dead($PLAYER_ACTOR) then jump @MISSION_01_FAIL end if and actor.Dead($ENNEMI_1) actor.Dead($ENNEMI_2) actor.Dead($ENNEMI_3) then jump @LOOP end Deze werkt niet goed, de missie start en is meteen voltooid... :LOOP wait 0 ms if NOT actor.Dead($PLAYER_ACTOR) else_jump @MISSION_01_FAIL if and actor.Dead($ENNEMI_1) actor.Dead($ENNEMI_2) actor.Dead($ENNEMI_3) else_jump @LOOP Deze werkt wel PS: "Ennemi" is correct, wanneer je in het Frans codeert Bestaat er een code om de radio naar keuze standeerd in te stellen als men in een voertuig stapt? Er is de bv.: 0917: audio_zone 'BAR2' enable_sound 58 voor interieurs, maar bestaat er één voor de voertuigen? De help in sanny builder lijkt beperkt omtrent deze vraag. Groeten Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Thanx voor de code!Even ter vermelding: :LOOP wait 0 ms if actor.Dead($PLAYER_ACTOR) then jump @MISSION_01_FAIL end if and actor.Dead($ENNEMI_1) actor.Dead($ENNEMI_2) actor.Dead($ENNEMI_3) then jump @LOOP end Deze werkt niet goed, de missie start en is meteen voltooid... mmmh, ja.. te vlug opgeschreven , dat laatste stukje had moeten zijn: if OR NOT actor.Dead($ENNEMI_1) NOT actor.Dead($ENNEMI_2) NOT actor.Dead($ENNEMI_3) then jump @LOOP end Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.