Goliat Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Vind 'm wel vet, ben alleen wat onzeker over het tekst-part.. maargoed. Rates/comment pleasze^^ Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nice gedaan Maar de letters moeten wat duidelijker worden vind ik Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nice gedaan Maar de letters moeten wat duidelijker worden vind ik welke letters? Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Die: Niko Belek fzo ^^ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Die: Niko Belek fzo ^^ oh ok ik zie het nu maar de tekst kan niet altijd duidelijker want het kan ook deel zijn van de Stock Mooie sig hoor alleen die tekst is wat te onopvallend. Als het niet deel is van de Stock kun je die dan wat oplichten? Reageren
Goliat Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Die: Niko Belek fzo ^^ oh ok ik zie het nu maar de tekst kan niet altijd duidelijker want het kan ook deel zijn van de Stock Mooie sig hoor alleen die tekst is wat te onopvallend. Als het niet deel is van de Stock kun je die dan wat oplichten? Hmm, opzich toch wel duidelijk genoeg? Het is alleen dat ik twijfel of het lettertype en de style wel goed past.. Iemand tips, tekst is nooit m'n sterkste kan geweest.. Ik heb voor het maken van de signature trouwens deze tut gevolgt: >>Klik<< Bewerkt: 12 augustus 2008 door Goliat Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Anders die lettertype nemen van de echte GTA IV ? Ik weet alleen nie hoe die lettertype heet Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 cool gedaan alleen letters beter maar de kleuren zijn heel goed gecombineerd een 7/10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik kan er echt niet uithalen of de politie auto de achtergrond is, of ook een render. Ik ga er maar van uit dat het de achtergrond is. Je hebt Niko er goed ingezet, en je hebt er goed overheen gewerkt. Ook de tekst is erg leuk, alleen aan de zijkant heb je ''lucky'' staan. Volgens mij is dat niet zo opvallend, en zie je dat alleen als je de sig goed bekijkt. Om even terug te komen op de tekst, dat ''Niko Belic'' is wel te lezen, maar iets minder mist was wel leuker geweest. Je vroeg net of de stijl en de sig wel pasten. Daarin zie ik eigenlijk geen probleem... 9.7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.