Mathmagic Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Als je de missie black project doet en in het gebouw zit dan hoor je loeiende sirène en een vrouwenstem door een micro. maar niemand lette waarschijnlijk op die stem omdat je denkt dat ze over indringers zit te praten maar... Ik heb vandaag de missie opnieuw gedaan en heb zo wat van het gesprek van de vrouw opgevangen. Het enige waarover ze praat is wat er in de kantine allemaal te eten valt en ze vraagt ook een keer of haar haar goed zit en nog andere bullshit dat niets met jou te maken heeft. Ik vind dit wel een goede grap van Rockstar. Simpson-style.
BeatboxGamer Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 haha ik heb die missie gezien en is me niet opgevallen jij let ook goed op :blink:
Silverwing Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Als je de missie black project doet en in het gebouw zit dan hoor je loeiende sirène en een vrouwenstem door een micro. maar niemand lette waarschijnlijk op die stem omdat je denkt dat ze over indringers zit te praten maar... Ik heb vandaag de missie opnieuw gedaan en heb zo wat van het gesprek van de vrouw opgevangen. Het enige waarover ze praat is wat er in de kantine allemaal te eten valt en ze vraagt ook een keer of haar haar goed zit en nog andere bullshit dat niets met jou te maken heeft. Ik vind dit wel een goede grap van Rockstar. Simpson-style. Ja als je goed oplet hoor je inderdaad die vrouw over de kantine praten. Het is me ook al eens opgevallen
Cisse Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Het is mij ook opgevallen. Rockstar wilt ons schrik aandoen.. met zoiets :
GTA Gangster Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Hahah goed man... Dat je dat is opgevallen....... B) Denk je dat ze over aliens of dingen praat... praat ze over de kantine ------------------ Yo
MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Cool gevonden, Maar ik heb nog niks gehoord En wat hebben de Simpsons hiermee te maken?
Death333 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Hahaha cool!!! ga die ook eens opnieuw doen en dan goed luisteren :lol: Vind het wel jmmr dat er geen aliens liggen marja :rolleyes:
X-Zero Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Cool gevonden,Maar ik heb nog niks gehoord En wat hebben de Simpsons hiermee te maken? die vrouw van de simpsons zeikt altijd over haar haar.
Ewoud Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Effe een opsomming van wat ze zegt: -The golf jard jally are arived in the kantine. -The personal from founded/steald alian technologie are not invite to the next evening out. -Dit have anywone see my screwdriver,i think i left het in the counterment lab. -Please personal close windows if you are leavin to night. -Personal remind that running whit sizers(schaar) is not permitted
Ewoud Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Had het opgenome met mijn video kaart en telkens herhaalt;)
X-Zero Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Had het opgenome met mijn video kaart en telkens herhaalt;) hij is pas een master genie..maar ja die vrouw brabelt maar wat niks bijzonder.. :huh: :huh:
Darts Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Ze lult ook iets over een fout gepaarkeerde auto, ik hoorde dat al toen ik de eerste keer deed, maar dit soort dingen zitten overal zelfs op de radio's.
Lennert Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Haha... goed gevonden. Heb ik niet opgelet.
Recommended Posts