Jump to content

Eerste GTA forum member level 10 online!

gemertenaar

Recommended Posts

Jazkerzz vandaag de 12e van augustus omstreeks 20.45 ben ik level 10 geworden!!!!!!

Na een lange lijdensweg heb ik het voor elkaar kunnen krijgen!!! 5 000 000 $ baby!!

De beloning die je krijgt daarintegen was alle moeite zeker waard :D Zal ik verklappen wat je krijgt? Want ik heb speurwerk verricht op allerlei sites tijdje terug maar ik kon helemaal niets erover vinden :(

Anyway mijn moment of fame :D

YEAHHHHHHHHSZZZZZZZZ

ps: als je mij in actie wilt zien, daag ons dan uit!

Gr. Gemertenaar, one of the three musketeers!

Bewerkt: door gemertenaar
Delen op andere websites

De beloning is gewoon een schaars geklede zombie met een ballenknijper van Rockstar aan. Ik vraag me af waarom je daar zo mysterieus moet over doen. Xbox 360 spelers kunnen deze trouwens al vroeger unlocken door de achievement 'Let Sleeping Rockstars Lie' te behalen, wat inhoud dat ze een Rockstar medewerker moeten killen. Als je zelf gekild wordt door een medewerker, dan speel je hem ook vrij.

Edit: Misschien zelf ooit iemand vermoord die zich in een zombie kan veranderen? Het lijkt me dat dit een soort besmetting is. Wanneer jij een persoon vermoord die zichzelf in een zombie kan veranderen kan jij dit ook worden. Word jij gekild, dan geef je de 'besmetting' door. Sommige mensen kunnen dus het geluk hebben om bij hun eerste Multiplayer ervaring een persoon, waarschijnlijke van een hogere rank te killen.

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Waaauw, gefeliciteerd man! En zeggen dat ik eergisteren nog tegen de drie musketiers gespeeld heb. En ik kan me nog herinneren dat je zei dat je vlakbij level 10 was. Gefeliciteerd man. :)

Edit: Inderdaad, de zombie heb je al eerder. Ik had die al bij level 2 ofzo, of toen ontdekte ik toch dat ik 'm had. :7

Bewerkt: door Hanneswasco
Delen op andere websites

De beloning is gewoon een schaars geklede zombie met een ballenknijper van Rockstar aan. Ik vraag me af waarom je daar zo mysterieus moet over doen. Xbox 360 spelers kunnen deze trouwens al vroeger unlocken door de achievement 'Let Sleeping Rockstars Lie' te behalen, wat inhoud dat ze een Rockstar medewerker moeten killen. Als je zelf gekild wordt door een medewerker, dan speel je hem ook vrij.

je word al zombie van rank 1 :Y

Delen op andere websites

De beloning is gewoon een schaars geklede zombie met een ballenknijper van Rockstar aan. Ik vraag me af waarom je daar zo mysterieus moet over doen.

Die heb je al eerder hoor......

Idd op de PS3 heb je deze al zodra je lvl 1 heb behaald....

Dus die/dat bedoel ik zeker niet :schater:

Delen op andere websites

Zombie is niks vergeleken wat je krijgt op level 10.

het komt erop neer dat je 2 halfnaakte personages krijgt. 1 een mannelijke versie met een blauwe rockstar zwemslip, en 1 vrouwelijke versie met uitermate online sexyyy lingerie haha..

Verder kan je ze aanpassen met allerlei hats en glasses en gezicht kan je aanpassen noem het maar op.. Vrouwelijke versie kan je opzich wel vergelijke met lara croft.

Misschien zoals ik het hier typ dat het niet echt `spannend` lijkt maar het is wel harstikke tof en komisch!!

Mannelijke versie is geen zombie maar een normaal gespierde superheld met een gay blauwe zwemslip aan xD, zombies kan je ook verder niet eens aanpassen met head enzo.

Bewerkt: door gemertenaar
Delen op andere websites

Zombie is niks vergeleken wat je krijgt op level 10.

het komt erop neer dat je 2 halfnaakte personages krijgt. 1 een mannelijke versie met een blauwe rockstar zwemslip, en 1 vrouwelijke versie met uitermate online sexyyy lingerie haha..

Verder kan je ze aanpassen met allerlei hats en glasses en gezicht kan je aanpassen noem het maar op.. Vrouwelijke versie kan je opzich wel vergelijke met lara croft.

Misschien zoals ik het hier typ dat het niet echt `spannend` lijkt maar het is wel harstikke tof en komisch!!

Mannelijke versie is geen zombie maar een normaal gespierde superheld met een gay blauwe zwemslip aan xD, zombies kan je ook verder niet eens aanpassen met head enzo.

Hahaha ik ga het vanavond zien :puh: .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...