Jump to content

Eerste GTA forum member level 10 online!


gemertenaar

Recommended Posts

Zombie is niks vergeleken wat je krijgt op level 10.

het komt erop neer dat je 2 halfnaakte personages krijgt. 1 een mannelijke versie met een blauwe rockstar zwemslip, en 1 vrouwelijke versie met uitermate online sexyyy lingerie haha..

Verder kan je ze aanpassen met allerlei hats en glasses en gezicht kan je aanpassen noem het maar op.. Vrouwelijke versie kan je opzich wel vergelijke met lara croft.

Misschien zoals ik het hier typ dat het niet echt `spannend` lijkt maar het is wel harstikke tof en komisch!!

Mannelijke versie is geen zombie maar een normaal gespierde superheld met een gay blauwe zwemslip aan xD, zombies kan je ook verder niet eens aanpassen met head enzo.

Naja, gefeliciteerd jongen!

Ik denk dat ik morgen eens een dagje ga onlinen voor de level 4 en misschien

zelfs door naar level 5 als ik daaraan toe kom :$

Link to comment
Delen op andere websites

"SS or it didn't happen" gtfo ;)

Er zijn een stuk of 10 leden hier die het kunnen bevestigen, graag zou ik screenie posten maar heb de apparatuur er niet voor om een beetje kwaliteit te posten. Wel kan ik dieko vragen of ie misschien wat opneemt ervan..

je hoort er nog van ;)

Link to comment
Delen op andere websites

"SS or it didn't happen" gtfo ;)

Er zijn een stuk of 10 leden hier die het kunnen bevestigen, graag zou ik screenie posten maar heb de apparatuur er niet voor om een beetje kwaliteit te posten. Wel kan ik dieko vragen of ie misschien wat opneemt ervan..

je hoort er nog van ;)

Het hoeft trouwens ook niet al te beste kwaliteit zijn, liefst wel natuurlijk. (die vrouw in hd ^_^ (liefst een echtje maargoed..)) Maar kan ook wel een foto via telefoon of fototoestel zijn. :Y

EDIT: Laat maar, ik heb even op YouTube gezocht en nu weet ik een manier om binnen een week die rang te krijgen en de reward.. Zie filmpje, en let op de tijd in het hoekje en lees de comments, je bent zo rang 10.

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

"SS or it didn't happen" gtfo ;)

Er zijn een stuk of 10 leden hier die het kunnen bevestigen, graag zou ik screenie posten maar heb de apparatuur er niet voor om een beetje kwaliteit te posten. Wel kan ik dieko vragen of ie misschien wat opneemt ervan..

je hoort er nog van ;)

Het hoeft trouwens ook niet al te beste kwaliteit zijn, liefst wel natuurlijk. (die vrouw in hd ^_^ (liefst een echtje maargoed..)) Maar kan ook wel een foto via telefoon of fototoestel zijn. :Y

EDIT: Laat maar, ik heb even op YouTube gezocht en nu weet ik een manier om binnen een week die rang te krijgen en de reward.. Zie filmpje, en let op de tijd in het hoekje en lees de comments, je bent zo rang 10.

Whahahaha

je bent zo rang 10
:schater:

dat zal je nog vies tegenvallen...

Het filmpje heeft gelijk Hangmans N.O.O.S.E. op hard gaat het snelst...

Maar dan nog is het behoorlijk aanpoten... En binnen een week....

Laat maar zien maar dat gaat je denk ik niet lukken... Theoretisch is het mogelijk maar of je ht in de praktijk gaat volhouden ?? Dat denk ik niet!!!

Maar je mag het altijd proberen natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

85 000 per uur, 10 uurtjes per dag spelen extreem gezegd is 850 000 per dag.

850 000 x 7 = 5 950 000

Ja klopt is te doen. Moet alleen wel een maatje hebben die ook bereid is om dit te doen, want om het zo random met pick up groups te doen, kan ik garanderen haal je niet, ook vraag ik me af of je het wel vol houd 10 uur per dag alleen maar hangmans te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

woooooow!!!!!!!! cool

ik haal in een game ongeveer 1000$.

maar jij sal wel beter sijn.

maar als ik dat zou moete halen zou ik 500 games moete spelen.

500 x 1000 is nog maar 500 000... je moet 5 miljoen hebben. xD

Edit: kleding is niet alles. Ik weet niet of jullie dit begrijpen maar je zogehete "status en aanzien" als je een game joined is geweldig :D tot en met rank 7 is je ster gewoon grijs met een getal erin, rank 8 krijgt die een kleurtje, bij negen ook en 10 is the master.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...