Jump to content

Hoe hoog kom jij dan met een Jet Pack?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus ik probeer de top te halen van dit gebouw maar dat lukt niet :7

30247br.jpg

14d27ls.jpg

Dit is het hoogste wat ik kan halen en dat doe ik vanaf het gebouw wat er tegenover staat.

Soms kom ik hoger dan andere keren maar dit is toch wel het toppunt :{

zk1lqp.jpg

az6kpg.jpg

Geplaatst:

De jetpack heeft een bepaalde limiet voor hoogte. Anders zouden de HIU zich in de gewone spelwereld bevinden.

Maar deze uitspraak bewijst het: "Some buildings are to high to get on, same is with HIU."

Geplaatst:

De hoogte die je kan halen met een jetpack is afhankelijk van de afstand tussen CJ en het object onder CJ dus vaak een straat of een gebouw. Zo kan je dus boven een hoog gebouw hoger komen met een jetpack dan boven een straat, die dus veel lager gelegen is. Boven water kan CJ sowieso maar op een beperkte hoogte vliegen.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is mij wel een keer gelukt, je moet telken naar een hoger gebouw rond het puntige gebouw vliegen en daarna vlak tegen het puntige gebouw omhoog vliegen. :Y Als jullie het nog niet snappen maak ik wel een filmpje. :7

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Het is mij wel een keer gelukt, je moet telken naar een hoger gebouw rond het puntige gebouw vliegen en daarna vlak tegen het puntige gebouw omhoog vliegen. :Y Als jullie het nog niet snappen maak ik wel een filmpje. :7
Dan heb je die andere gebouwen toch niet nodig. :7
Geplaatst:

Bij mij wel, als ik boven straat hang en hij zit op het hoogst. En dan ga ik daarna boven een gebouw vliegen en dan gaat ie weer stijgen... :7

Geplaatst: (bewerkt)

Je komt ook hoger en/of je stijgt sneller als je richt met de jetpack aan, je hebt die andere gebouwen echt niet nodig als je langs/tegen het schuine gedeelte aan blijft vliegen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Je komt ook hoger en/of je stijgt sneller als je richt met de jetpack aan, je hebt die andere gebouwen echt niet nodig als je langs/tegen het schuine gedeelte aan blijft vliegen.

Oh dat dat schuine zeg maar steeds als ondergrond dient?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...