1974 Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik vind het ook erg mooi en weet zeker dat mij zoiets nooit zou lukken, ga zo door! Bedankt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Geweldig gemaakt! Je hebt prachtige teken kunsten. Zou je de volgende keer iets met GTA willen maken en dit dan ook willen showen op dit forum? :$ 9/10 Reageren
1974 Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Geweldig gemaakt! Je hebt prachtige teken kunsten. Zou je de volgende keer iets met GTA willen maken en dit dan ook willen showen op dit forum? :$ 9/10 Maybe. Reageren
Fuffie Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Super werk!Alleen graag geen afbeeldingen quoten, teveel scroll werk Sorry :$ . Nice ! Reactie 2 x hierboven , inderdaad mij zal het ook niet lukken om zoiets te kunnen maken Bewerkt: 12 september 2008 door Fuffie Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 watgaafzeg! Jij kan echt supergoed tekenen! Het ziet er echt heeeeeelmooi uit! Reageren
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 watgaafzeg! Jij kan echt supergoed tekenen! Het ziet er echt heeeeeelmooi uit! Thank you, je kan het zelf ook eens proberen, wie weet wat er van komt. Reageren
Farid. Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Als ik dit kon zou ik met het van Tekenen alleenmaar 10-en halen PRACHTIG! 9.9/10 Reageren
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Als ik dit kon zou ik met het van Tekenen alleenmaar 10-en halen PRACHTIG! 9.9/10 Ik zou bij teken les ook wel 10 halen, alleen gaat de lessen daar niet zo over, meer over achter gronden enzo, ik ben meer van de auto,s en mensen. Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 watgaafzeg! Jij kan echt supergoed tekenen! Het ziet er echt heeeeeelmooi uit! Thank you, je kan het zelf ook eens proberen, wie weet wat er van komt. Er komt niks moois uit! Moest vandaag nog zoooón stom poppetje tekenen met bv, Reageren
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 watgaafzeg! Jij kan echt supergoed tekenen! Het ziet er echt heeeeeelmooi uit! Thank you, je kan het zelf ook eens proberen, wie weet wat er van komt. Er komt niks moois uit! Moest vandaag nog zoooón stom poppetje tekenen met bv, Maak eens een foto van dat poppetje. Reageren
Hackman Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik moest ook een soort insect tekenen voor tekenles en hij is best mooi geworden. Ik ga hem wel eens scannen en hier showen, dan wordt dit een soort van teken-showroom? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.