gta dylan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 hey allemaal ik heb een vraagje... ik rij nogal vrij veel rond in auto's maar de muziek blijft altijd spelen. is er een manier om de muziek in de auto af te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 hey allemaal ik heb een vraagje...ik rij nogal vrij veel rond in auto's maar de muziek blijft altijd spelen. is er een manier om de muziek in de auto af te zetten? Je kunt de -toets, of de -toets even ingedrukt houden. Niko zal dan de radio van de auto uit doen, maar wanneer je in een ander voertuig stapt kan het zijn dat hij weer aan gaat, geloof ik. Je kunt het dan ook helemaal uit doen via het startmenu > Audio. Dan moet je de music balk gewoon helemaal uit zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Dat was dus niet vragend bedoeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Dat was dus niet vragend bedoeld is dit liedje ook in de game? http://ca.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Dat was dus niet vragend bedoeld is dit liedje ook in de game? http://ca.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU Nee ik geloof het niet Hoezo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Dat was dus niet vragend bedoeld is dit liedje ook in de game? http://ca.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU Nee ik geloof het niet Hoezo? Dat is een oude youtube grap. Vaak werd deze gebruikt als er zogenaamt gelekte beelden waren van gta. Bij deze ben je dus "gerickrollt". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Aanzetten doe je weer door pijltje naar rechts of links te drukken En die hoef je dan niet in te houden :') nee hoor Dat was dus niet vragend bedoeld is dit liedje ook in de game? http://ca.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU Nee ik geloof het niet Hoezo? Dat is een oude youtube grap. Vaak werd deze gebruikt als er zogenaamt gelekte beelden waren van gta. Bij deze ben je dus "gerickrollt". Bij deze jij dus ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 oei, dat wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.