jesseok Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) hallo, ik heb een fout met mijn psp of gtavcs. ik heb de hele tijd dat hij soms automatisch aangeeft: Wilt u de game beëindigen. Sander(dit account is van mijn vriend we doen samen) Bewerkt: 12 augustus 2008 door jesseok Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 is dit ook zo als je een neiuw spel start, of alleen als je met je oude doorgaat? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik heb dit zelf ook gehad, maar ik weet geen oplossing voor. Maar na een paar dagen ging het bij mij zelf weer over Reageren
sanderth Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo, ik heb een eigen account aangemaakt:Y vond ik wat fijner. Maar ik heb het bij elke savegame. En ik heb het al langer dan een paar dagen. Sander Reageren
Basssss Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je moet er wel voor zorgen dat je met je tengels van het 'home'-knopje blijft, want dan krijg je ook 'Wil je de game beëidingen?'. Reageren
sanderth Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 ik zet er niet aan e trouwens, als ik dan op nee klik moet hij ook laden dat is niet als ik het zelf doe. en ik hoor altijd een kluk uit de umd-ding komen. Reageren
M4X Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Is het enkel bij Vice City Stories, of bij alle spellen? In dat geval ligt het gewoon aan je PSP, en dat kan je ook uittesten door jouw Vice City Stories op een andere PSP op te starten en kijken of hij het dan wel doet. Als je er niet heel veel last van hebt dan zou ik het gewoon nog even proberen in de hoop dat het na een paar dagen weggaat, en anders zou ik even een bezoekje brengen aan de winkel waar je je PSP of VCS hebt gekocht, wellicht heb je nog garantie. Reageren
sanderth Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik heb het alleen met VCS. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Als je niet aan het home-knopje komt kan het ook nog zijn dat de UMD-drive geopent is... Is je UMD misschien beschadigd? Misschien is het plastic omhulssel van het schijfje is beschadigd en dat het daardoor voor je PSP lijkt dat hij open gaat. Reageren
sanderth Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Hallo, Het probleem is al opgelost. Ben er vandaag mee naar de winkel geweest. Heb een nieuw UMD'tje gekregen deze werkt wel goed . Toch bedankt voor de hulp. Sander. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.