Jump to content

GTA IV cheats


G3rtZ0r

Recommended Posts

Ik vind GTA IV een beetje saai worden :(

Dus ik begon met cheaten alleen nu zie ik pas dat er zo weinig cheats zijn....en de meeste zijn niet eens leuk :?

Ik heb nu dus de story line uitgespeeld en ik hoef geen 100%, maar ik wil gewoon iets leuks kunnen doen op GTA IV omdat ik me zo verveel. Ik heb vanalles gedaan: Online, Eastereggs zoeken, random characters gedaan af en toe wat pakketjes gebracht en auto's gestolen...maar al die kleine missies houden me maar heel kort bezig.

Nu dus m'n vraag: Zijn er misschien nog cheats waarvan weinig mensen weten? (Misschien een beetje een stomme vraag omdat ik al uren op internet heb gezocht naar nieuwe cheats :7 ) Is er nog iets leuks om te doen zoals een glitch (Zoals met die schommel)? Weet iemand iets leuks om te doen? ^_^

Owja als er al veel van dit soort topics zijn mag deze wel weg alleen ik heb net even gezocht en geen topics gevonden die hetzelfde waren ;)

Iedergeval bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een beetje saai worden :(

Dus ik begon met cheaten alleen nu zie ik pas dat er zo weinig cheats zijn....en de meeste zijn niet eens leuk :?

Ik heb nu dus de story line uitgespeeld en ik hoef geen 100%, maar ik wil gewoon iets leuks kunnen doen op GTA IV omdat ik me zo verveel. Ik heb vanalles gedaan: Online, Eastereggs zoeken, random characters gedaan af en toe wat pakketjes gebracht en auto's gestolen...maar al die kleine missies houden me maar heel kort bezig.

Nu dus m'n vraag: Zijn er misschien nog cheats waarvan weinig mensen weten? (Misschien een beetje een stomme vraag omdat ik al uren op internet heb gezocht naar nieuwe cheats :7 ) Is er nog iets leuks om te doen zoals een glitch (Zoals met die schommel)? Weet iemand iets leuks om te doen? ^_^

Owja als er al veel van dit soort topics zijn mag deze wel weg alleen ik heb net even gezocht en geen topics gevonden die hetzelfde waren ;)

Iedergeval bedankt! :)

Wat dacht je van Multiplayer? :')

Registreer je op het PSN netwerk, als

je geen apparte internetverbindin ghebt

voor je PS3 leg je gewoon je kabeltje om

en steek je die in de reet van dat ding,

en als je geregistreert bent kun je nog

16 verschillende spelmodes doen :)

Offline: Knal op een auto, probeer zijn banden

kapot te knallen en volg die wagen tot de

bestuurder omkomt door een botsing, en dan kijken

hoe erg de auto beschadigt is, is ook wel eens leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een beetje saai worden :(

Dus ik begon met cheaten alleen nu zie ik pas dat er zo weinig cheats zijn....en de meeste zijn niet eens leuk :?

Ik heb nu dus de story line uitgespeeld en ik hoef geen 100%, maar ik wil gewoon iets leuks kunnen doen op GTA IV omdat ik me zo verveel. Ik heb vanalles gedaan:Online, Eastereggs zoeken, random characters gedaan af en toe wat pakketjes gebracht en auto's gestolen...maar al die kleine missies houden me maar heel kort bezig.

Nu dus m'n vraag: Zijn er misschien nog cheats waarvan weinig mensen weten? (Misschien een beetje een stomme vraag omdat ik al uren op internet heb gezocht naar nieuwe cheats :7 ) Is er nog iets leuks om te doen zoals een glitch (Zoals met die schommel)? Weet iemand iets leuks om te doen? ^_^

Owja als er al veel van dit soort topics zijn mag deze wel weg alleen ik heb net even gezocht en geen topics gevonden die hetzelfde waren ;)

Iedergeval bedankt! :)

Wat dacht je van Multiplayer? :')

Registreer je op het PSN netwerk, als

je geen apparte internetverbindin ghebt

voor je PS3 leg je gewoon je kabeltje om

en steek je die in de reet van dat ding,

en als je geregistreert bent kun je nog

16 verschillende spelmodes doen :)

Offline: Knal op een auto, probeer zijn banden

kapot te knallen en volg die wagen tot de

bestuurder omkomt door een botsing, en dan kijken

hoe erg de auto beschadigt is, is ook wel eens leuk...

Hij heeft dat al geprobeerd,

Maar wat ik altijd doe is een molotov cocktail gooien naar een groep mensen en kijken hoe ze verbranden is lachen :schater: of met een RPG-7 op mensen schieten en ga vliegende mensen bekijken :puh: Of verzin de pijnlijkste zelfmoord actie en doe het :puh:

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu probeer is om op verschillende manier van grote gebouwen af te springen en te overleven :) Nog 0x gelukt :7 Maar met een auto werkt het wel :puh: Ik zoek echt van die onsterfelijkheid cheats en geen politie cheats, net zoals bij GTA SA. Ik heb hem toch al uitgespeeld dus cheat spoiling boeit me niet meer :) Iedergeval al bedankt voor jullie tips!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu probeer is om op verschillende manier van grote gebouwen af te springen en te overleven :) Nog 0x gelukt :7 Maar met een auto werkt het wel :puh: Ik zoek echt van die onsterfelijkheid cheats en geen politie cheats, net zoals bij GTA SA. Ik heb hem toch al uitgespeeld dus cheat spoiling boeit me niet meer :) Iedergeval al bedankt voor jullie tips!! :puh:

Hoger dan 3 etages overleef je niet als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Al wil ik dan van een hoog gebouw afgaan (Dan bedoel ik een van de hoogste door met een helicopter daar te komen), Dan gebruik ik meestal een auto want een motor of brommer werkt niet en zonder voertuig al helemaal niet :puh: Alleen ik vroeg me dus af of ik met behulp van een Glitch/Bug/Cheat van hoge afstanden kan vallen zonder voertuig.

Hier een voorbeeld:

http://nl.youtube.com/watch?v=pcMbzUal5MI

Bewerkt: door G3rtZ0r
Link to comment
Delen op andere websites

Al wil ik dan van een hoog gebouw afgaan (Dan bedoel ik een van de hoogste door met een helicopter daar te komen), Dan gebruik ik meestal een auto want een motor of brommer werkt niet en zonder voertuig al helemaal niet :puh: Alleen ik vroeg me dus af of ik met behulp van een Glitch/Bug/Cheat van hoge afstanden kan vallen zonder voertuig.

Hier een voorbeeld:

http://nl.youtube.com/watch?v=pcMbzUal5MI

Nope, sorry, daar weet ik niks van.

Btw: wat je ook kan doen nadat je 100% hebt is leuk en effectief:

GT's zoeken voor het topic van GTAMitch :D

Link to comment
Delen op andere websites

Al wil ik dan van een hoog gebouw afgaan (Dan bedoel ik een van de hoogste door met een helicopter daar te komen), Dan gebruik ik meestal een auto want een motor of brommer werkt niet en zonder voertuig al helemaal niet :puh: Alleen ik vroeg me dus af of ik met behulp van een Glitch/Bug/Cheat van hoge afstanden kan vallen zonder voertuig.

Hier een voorbeeld:

http://nl.youtube.com/watch?v=pcMbzUal5MI

Nope, sorry, daar weet ik niks van.

Btw: wat je ook kan doen nadat je 100% hebt is leuk en effectief:

GT's zoeken voor het topic van GTAMitch :D

Lol, kan je doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...