Jump to content

Wat is jou online rank

Rullez

Wat is jou online rank  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jou online rank na zo'n 4 maanden?

• 01
      2
    • 02
      6
    • 03
      3
    • 04
      8
    • 05
      18
    • 06
      4
    • 07
      2
    • 08
      4
    • 09
      1
    • 10
      7

Recommended Posts

Ik ben wel benieuwd naar de ranks van de mensen die veel online spelen, dus vul de poll eerlijk in en laat nog een

reactie achter. :D Ikzelf ben nu rank 5 en ben bijna 6, ik zit er lang niet elke dag achter en speel veel GTA Race en Race waarmee je dus niet heel veel verdient dus is rank 6 wel hoog. :)

En jullie...

Delen op andere websites

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AXIO

7

• Rullez

6

• gta-san-andreas-lover1000

5

• gemertenaar

5

Ik ben nu op rank 6, en ik heb zo'n 595 000 dollar verdient. De laatste tijd speel ik alleen Deathmatch of Team Deathmatch dus écht veel komt er niet bij. Maar als ik een beetje goed speel, verdien ik in een kwartiertje toch wel $ 4000. :)

Delen op andere websites

Hoe kan je dan ranken ??? Ik zit op 4 maar hij gaat maar niet hoger

voor free mode en partymode krijg je geen geld :N

maar voor de rest wel :Y

ps:ik heb rank 2 :7

Bewerkt: door end of the riot
Delen op andere websites

Hoe kan je dan ranken ??? Ik zit op 4 maar hij gaat maar niet hoger

Stel je voor je gaat Deathmatch doen dan krijg je $100 per kill. Dus heb ik in één wedstrijd 5 kills heb ik $500. Al het geld bij elkaar opgeteld is je totaal bedrag en je totaal ebdrag moet zoveel zijn om weer een rank hoger te worden. :)

Delen op andere websites

maar dat moet je toch niet in 1 keer halen. Je kan er toch een paar dagen over doen.

Misschien nog wel langer, vanaf rank 4 moet je in één keer veel meer geld halen en dit geld voor de ranken die daarop volgen ook. Ik ben nu al zo'n halve maand rank 5 en rank 6 is bijna inzicht. :)

Delen op andere websites

Ik wil niet weten hoelang die erachter zitten, want ik ben nu al zo'n halve maand rank 5 en dat ben ik eind deze maand ook nog wel. :7

Niet zolang. Als je maar weet hoe je het beste geld doet verdienen. Van rank 9 naar 10 heb ik het langst over gedaan en in me laatste dagen had ik samen met me hangman's maatje elk uur 85 000 $ dus tel maar uit..

Het meest coole naast de outfits is het "aanzien" van andere players, het teken van level 10 is van goudkleurig met je getal erin. Ik heb sinds gister 4 random deathmatches gedaan en heb in die tussentijd met niemand wat gepraat. ging ik loggen had ik 12 frend invites -.-' terwijl ik er geen een ken, behalve dan in die deathmatches.

@ draak: you know 2 level 10's Weirdo Fred :puh: haha

Bewerkt: door gemertenaar
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...