Jump to content

Wat is jou online rank


Rullez

Wat is jou online rank  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jou online rank na zo'n 4 maanden?

    • 01
      2
    • 02
      6
    • 03
      3
    • 04
      8
    • 05
      18
    • 06
      4
    • 07
      2
    • 08
      4
    • 09
      1
    • 10
      7


Recommended Posts

lol 3 stemmen op level 10 -.-' im the only one !

hehe maarem Hangmans Noose by far is het snelste.

Speel met een maatje en je krijgt om de 2 min 30 seconden 5000 of meer depending on hoeveel je opraapt. Je moet natuurlijk wel trainen omdat je niet ineens hangmans kan doen en in de 1e keer in 2 min 30 seconden kan halen. Mijn record staat op 2 min 07 seconden trouwens :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    7

  • Rullez

    6

  • gta-san-andreas-lover1000

    5

  • gemertenaar

    5

Hey Iedereen ik had een rank van 10 maar ben ik kwijt gespeelt . Ik weet niet hoe :( . maar ik zat met de vraag kan ik dat trerug krijgen :D of weten jullie dat niet ? graag antwoord op dit adres :

>>> Door PatrickW: email adres verwijderd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op 2 accounts rank 5

maar van rank 10, toevallig zag ik vandaag voor het eerst iemand met rank 10 ik wou met deahtmatch ff zombie pak regelen te zoeken naar iemand die het aan heeft :puh:

en ik speel ook altijd free mode, dont care welke rank ik heb als het maar niet lager dan 5 is :puh:

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

als je hangman speelt met 1 of 2 vrienden/kennisen die ook een headset hebben is het leuk om te doen omdat je dan een beetje kan ouwehoeren door de headset, potjes duren niet lang en het verdient goed... ideale manier om veel punten te verzamelen dus... je krijgt hierdoor snel een hoge rank maar hangman is niet te vergelijken met een team death match dus de rank zegt niet alles, het komt vaak voor dat we een team death match tegen gasten met een hoge rank spelen en wanneer we dan bezig zijn stellen ze in een team death match niks voor nou dan weet je gelijk dat die gast veel hangman speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag lekker hangmans NOOSE en nu ben ik van rank 2 naar 4
als je te vaak doet word je er zat van :puh:

zeg dat op het laatste begon ik op die vent te schieten die je moet beschermen :7

deed ik een paar keer, 1x ging ik heel lang door en vermoorde hem perongeluk :bonk:

want wist niet dat dat kon :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...