Jump to content

Wat is jou online rank


Rullez

Wat is jou online rank  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jou online rank na zo'n 4 maanden?

    • 01
      2
    • 02
      6
    • 03
      3
    • 04
      8
    • 05
      18
    • 06
      4
    • 07
      2
    • 08
      4
    • 09
      1
    • 10
      7


Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    7

  • Rullez

    6

  • gta-san-andreas-lover1000

    5

  • gemertenaar

    5

woow ben jij ff dom bezig, na rank 8 kan je level niet/nooit gereset worden. Alleen below lvl 8 dus 1 t/m 7.

Owned

wtf hoe kom je daar nou weer bij

als het bij rank 7 wel kan veranderen maar bij rank 8 niet kan dan lijkt me dat niet alleen onwaarschijnlijk, maar ook onlogisch

denk volgende keer na voor je iets zegt...

Owned

Er kunnen heus wel meer mensen zijn hier met rank 10, alleen willen ze niet zo erg stoefen...

en hogere rank betekent niet altijd hogere skills, kan ook hogere verslaafdheid zijn :puh:

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Iik heb het even uitgeteld en ik speel sinds begin

juli online, dus net anderhalve maand (denk ik,

trek ik zo wel even na in het LKZ aanmeldingstopic,

ik heb me namelijk daar aangemeld zodra ik kon

spelen online :puh:)

Ik heb lvl 4, maar ik kan lvl 5 nog in een uurtje of 3 halen :$

Edit: 14 Jul 2008, 14:00:37 daar aangemeld, dus toch net

één maandje :$

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

wtf hoe kom je daar nou weer bij

Uit eigen ervaring + heb het wel eens ergens gelezen. Dus voordat je me weer probeerd te dissen haal zelf eerst maar dat level en kijk daarna maar eens of je weer dropt. Dit kan niet en ik zal hier ook nog een link posten van waar ik die feiten vandaan heb.

@ wienish, ikzelf ben begonnen met MP ongeveer 3 weken na koniginnendag, dus kweetniet hoelang dat nu in totaal is maar ik denk ook al vlug een aantal maanden haha.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

wtf hoe kom je daar nou weer bij

Uit eigen ervaring + heb het wel eens ergens gelezen. Dus voordat je me weer probeerd te dissen haal zelf eerst maar dat level en kijk daarna maar eens of je weer dropt. Dit kan niet en ik zal hier ook nog een link posten van waar ik die feiten vandaan heb.

@ wienish, ikzelf ben begonnen met MP ongeveer 3 weken na koniginnendag, dus kweetniet hoelang dat nu in totaal is maar ik denk ook al vlug een aantal maanden haha.

Discuserren kunnen jullie beter ergens anders doen, ik raad je het aan om dit via PB te doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde vroeger heel vaak hangman noose met een vriend van mij en daardoor ben ik nu rank 5 en mijn vriend is rank 10 :duh: Ik wou eigenlijk hoger dan hem staan en een beetje stoer doen ermee :7 . maar hij was egt verslaaft hij speelde non stop door terwijl ik maar 3 uur per dag speelde. hij ging eigenlijk wel heel vaak dood. en daarmee wil ik zeggen dat ranks niks te maken hebben met hoe goed je bent maar dat het te maken heeft met hoe vaak je speelt. :tu:

Nu speel ik haast geen gta iv dus ook geen multiplayer meer voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had altijd rank vijf, maar me Playstaion 3 crashte, nu heb ik een nieuwe. Mijn rank is dus ook nog één. :duh:

waarom heb je een ander PSN account aangemaakt terwijl je gewoon je oude kon houden...

Inderdaad dom, maar wilde toch een nieuwe naam! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...