Bradley H. Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 kan het zijn dat omdat ik bezig ben met een mod met goeie grafice kwaliteit "1024*1024" het beeldt langzamer verschijnt ? ik heb bijvoorbeeldt alles in een kamer gegooit, dat betent 60MB textures in een kleine ruimte, soms vervagen er dingen... kan dat de reden zijn van het groote aantal MB textures ? Reageren
X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 kan het zijn dat omdat ik bezig ben met een mod met goeie grafice kwaliteit "1024*1024" het beeldt langzamer verschijnt ?ik heb bijvoorbeeldt alles in een kamer gegooit, dat betent 60MB textures in een kleine ruimte, soms vervagen er dingen... kan dat de reden zijn van het groote aantal MB textures ? Dan duurt het laden langer, en 60MB is wel erg veel. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 kan het zijn dat omdat ik bezig ben met een mod met goeie grafice kwaliteit "1024*1024" het beeldt langzamer verschijnt ?ik heb bijvoorbeeldt alles in een kamer gegooit, dat betent 60MB textures in een kleine ruimte, soms vervagen er dingen... kan dat de reden zijn van het groote aantal MB textures ? Dan duurt het laden langer, en 60MB is wel erg veel. ja ik weet het..., ik heb het nu al naar 256*256 gedaan dan is de kamer 5MB dat laden duurt dus minder en zie ik het wel meteen... owke dat was wak wilde weten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.