Josbond Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Beste Gta-gangers, Ik heb enige tijd een beetje dit forum zitten doorlezen, en wilde ik graag zo'n Gruppe Sechs wagen stelen en opblazen. Maar de genoemde plaatsen waar hij vaak voorkomt, daar heb ik urenlang rondgereden, maar ik ben hem nog steeds niet tegengekomen. Iemand tips? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Blijven zoeken Komt vanzelf wel hoor :Y Groeten, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Hij rijdt veel bij de garage van Brucie Ik heb het gebied aangegeven met rondjes(daarbinnen dus) . Klik hier om de SnapMap te bekijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 ja hij zit veel in de haven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Josbond Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 inderdaad, dat gebied heb ik dus ook al onderzocht, ik heb een lange tijd daar gereden, maar niet tegengekomen.. Hebben jullie die wagen daar dan wel gevonden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik rijd ook soms in het gebied rond waar de Securicar het meest voorkomt, maar soms heb ik dan het ongeluk dat ik hem maar niet wil tegenkomen. De beste oplossing hiervoor is een paar missie's doen, en/of een paar keer saven en dan opnieuw proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RealMasterRik Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Dacht dat ik hem juist 's nachts/'s avonds tegenkwam? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 In bohan had ik eens 10 geparkeerde securicar's maar k had geluk want de volgende keer waren t andere auto's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Beste Gta-gangers,Ik heb enige tijd een beetje dit forum zitten doorlezen, en wilde ik graag zo'n Gruppe Sechs wagen stelen en opblazen. Maar de genoemde plaatsen waar hij vaak voorkomt, daar heb ik urenlang rondgereden, maar ik ben hem nog steeds niet tegengekomen. Iemand tips? Kijk inderdaad eens bij de garage van Stevie in de buurt, Bohan Btw: als je hem tot ontploffing bent krijg je 't geld pas, meestal zo'n $2000,- bij mij.. Je krijgt wel altijd een sterretje of 2 politie als je die exploderen laat -.- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Kan even iemand een screenshot plaatsen met een foto ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Beste Gta-gangers,Ik heb enige tijd een beetje dit forum zitten doorlezen, en wilde ik graag zo'n Gruppe Sechs wagen stelen en opblazen. Maar de genoemde plaatsen waar hij vaak voorkomt, daar heb ik urenlang rondgereden, maar ik ben hem nog steeds niet tegengekomen. Iemand tips? Kijk inderdaad eens bij de garage van Stevie in de buurt, Bohan Btw: als je hem tot ontploffing bent krijg je 't geld pas, meestal zo'n $2000,- bij mij.. Je krijgt wel altijd een sterretje of 2 politie als je die exploderen laat -.- Ik rij hem zelf altijd in de fik en dan wachten tot hij ontploft en geen politie en je kunt het makkelijk oprapen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Beste Gta-gangers,Ik heb enige tijd een beetje dit forum zitten doorlezen, en wilde ik graag zo'n Gruppe Sechs wagen stelen en opblazen. Maar de genoemde plaatsen waar hij vaak voorkomt, daar heb ik urenlang rondgereden, maar ik ben hem nog steeds niet tegengekomen. Iemand tips? Kijk inderdaad eens bij de garage van Stevie in de buurt, Bohan Btw: als je hem tot ontploffing bent krijg je 't geld pas, meestal zo'n $2000,- bij mij.. Je krijgt wel altijd een sterretje of 2 politie als je die exploderen laat -.- Ik weet een manier om hem te laten ontploffen zonder Sterren te krijgen: Packie's auto bom. Als je 60% like of respect (één van de twee) heb, kan je Packie bellen voor een Bom. Als je een auot heb (In dit geval de Securitycar) loop naar de achterkant van de wagen en druk op L1 (ps3) om de bom achter de auto te plaatsen. Nu loop een eindje weg, bel packie en kies: Detonate. En Boem! Geld zonder politie. (Dit werkt ook als je een politieauot opblaast waar mannetjes inzitten. ) @IronBullet: Lang leve Wikigta: http://nl.wikigta.org/wiki/Securicar_(GTA_IV) Groeten, Bewerkt: 13 augustus 2008 door thegtaman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Josbond Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 inderdaad jongens, jullie tips hebben goed gegeven, want ik heb er eindelek eentje gevonden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik zie hem vaak in Bohan, soms wel 5 bij elkaar! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 ik ben goed bevriend met packie dus ik steel die wagen en ik vraag een bom aan packie en dan blaas ik de truck op dat gaat sneller[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts