Jump to content

Spel valt automatisch uit.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, Ik wou weer eens een goed race game doen op de pc dus ik ben NFS Underground 2 gaan kopen voor 7 euro.

Dus ik dat spel instaleren met de orginele patch van EA mijn komputer opnnieuw opgestart en ik alle instellingen op Maximaal zetten ga ik het spelen doet alles het perfect en dan opeens start ik een race en sluit het spel zich automatisch af dat is steeds zo kan iemand me helpen want ik wil graag NFS U 2 spelen.

Ik kan Crysis ook spelen dus het kan niet aan te slechte hardware liggen.

Geplaatst:
Wat is de foutmelding?

Niks. Geen foutmelding niks gewoon automatisch afsluiten.

Nee alles minimaal daarvoor heb ik geen geld aan uitgegeven die PC van mij is niet goedkoop.

Geplaatst:
Wat is de foutmelding?

Niks. Geen foutmelding niks gewoon automatisch afsluiten.

Nee alles minimaal daarvoor heb ik geen geld aan uitgegeven die PC van mij is niet goedkoop.

ja kun je toch op zn minst even proberen! dan kunnen ze hier misschien erachter komen waar het aan ligt.

Heb je al je drivers al geupdate?

Geplaatst: (bewerkt)
Welk besturingssysteem heb je?

XP.

Ik heb al geprobeerd alles op minimum te zetten en het lukt toch niet.

Hoe kan ik weten of mijn drivers geupdate moeten worden?<?><.>

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:

meestal naar de site van de fabrikant gaan, daa nieuwste drivers downloaden, en die dan instaleren, alstie zegt dat t niet hoeft dan heb je de neiuwste, anders instaleert ie gewoon door :tu:

Geplaatst:

Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden.

Geplaatst:
Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden.

download even de Flitskikker infotool en je ziet alle merken van je hardware, Ik denk dat je vooral even naar je videokaart moet kijken. Dat is bijvoorbeeld Nvidia Geforce, dan ga je naar de site van nvidia en daar kun je de drivers dopwnloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

download even de Flitskikker infotool en je ziet alle merken van je hardware, Ik denk dat je vooral even naar je videokaart moet kijken. Dat is bijvoorbeeld Nvidia Geforce, dan ga je naar de site van nvidia en daar kun je de drivers dopwnloaden.

Ok dankje.

Ja lol ik heb Nvidia GEforge 8800GTS.

Als ik Flitskikker infotool op google typ vind het niks alleen maar links naar GTAforum heb jij misschien een link voor me?

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:

Ok dankje.

Ja lol ik heb Nvidia GEforge 8800GTS.

Als ik Flitskikker infotool op google typ vind het niks alleen maar links naar GTAforum heb jij misschien een link voor me?

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=80933

Geplaatst:

Thx voor de snelle reactie.

computer.gifComputer

• Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
  • Computermodel: MS-7379
  • Computernaam: B9A1DE1126B3400
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
  • Model: MS-7379
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz
  • Kloksnelheid: 2333 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 3327 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: NTFS
  • Grootte: 652,07 GB
  • Vrije ruimte: 126,99 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: NVIDIA GeForce 8800 GTS
  • Beeldprocessor: GeForce 8800 GTS
  • Geheugengrootte: 640 MB
  • Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7519

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1280x1024
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows XP Professional
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gif Flitskikker InfoTool

Ziet iemand een fout in mn systeem waarom mn spel steeds uitvalt??

Ik heb even wat meer info om het probleem op te lossen.

naamloosdm1.png

Zou dit het probleem kunnen zijn waardoor het spel steeds uitvalt??

>>> Door Thundercover: Triplepost samengevoegd, gebruik voortaan de bewerk-knop. :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...