Dwayne Forge Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hey, Ik wou weer eens een goed race game doen op de pc dus ik ben NFS Underground 2 gaan kopen voor 7 euro. Dus ik dat spel instaleren met de orginele patch van EA mijn komputer opnnieuw opgestart en ik alle instellingen op Maximaal zetten ga ik het spelen doet alles het perfect en dan opeens start ik een race en sluit het spel zich automatisch af dat is steeds zo kan iemand me helpen want ik wil graag NFS U 2 spelen. Ik kan Crysis ook spelen dus het kan niet aan te slechte hardware liggen. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Wat is de foutmelding? Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 misschien proberen om alles minimaal te zetten Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Wat is de foutmelding? Niks. Geen foutmelding niks gewoon automatisch afsluiten. Nee alles minimaal daarvoor heb ik geen geld aan uitgegeven die PC van mij is niet goedkoop. Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Welk besturingssysteem heb je? Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Wat is de foutmelding? Niks. Geen foutmelding niks gewoon automatisch afsluiten. Nee alles minimaal daarvoor heb ik geen geld aan uitgegeven die PC van mij is niet goedkoop. ja kun je toch op zn minst even proberen! dan kunnen ze hier misschien erachter komen waar het aan ligt. Heb je al je drivers al geupdate? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Welk besturingssysteem heb je? XP. Ik heb al geprobeerd alles op minimum te zetten en het lukt toch niet. Hoe kan ik weten of mijn drivers geupdate moeten worden?<?><.> Bewerkt: 13 augustus 2008 door Dwayne Forge Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 meestal naar de site van de fabrikant gaan, daa nieuwste drivers downloaden, en die dan instaleren, alstie zegt dat t niet hoeft dan heb je de neiuwste, anders instaleert ie gewoon door Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden. Reageren
Naudin Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden. download even de Flitskikker infotool en je ziet alle merken van je hardware, Ik denk dat je vooral even naar je videokaart moet kijken. Dat is bijvoorbeeld Nvidia Geforce, dan ga je naar de site van nvidia en daar kun je de drivers dopwnloaden. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden. download even de Flitskikker infotool en je ziet alle merken van je hardware, Ik denk dat je vooral even naar je videokaart moet kijken. Dat is bijvoorbeeld Nvidia Geforce, dan ga je naar de site van nvidia en daar kun je de drivers dopwnloaden. Ok dankje. Ja lol ik heb Nvidia GEforge 8800GTS. Als ik Flitskikker infotool op google typ vind het niks alleen maar links naar GTAforum heb jij misschien een link voor me? Bewerkt: 14 augustus 2008 door Dwayne Forge Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja ik weet niet meer want het is een zelf gebouwde computer en alle dozen die moesten weg omdat mn huis vol zat ik ben nu aan het zoeken naar een driver check programma die je drivers kan updaten als ze geupdate moeten worden. download even de Flitskikker infotool en je ziet alle merken van je hardware, Ik denk dat je vooral even naar je videokaart moet kijken. Dat is bijvoorbeeld Nvidia Geforce, dan ga je naar de site van nvidia en daar kun je de drivers dopwnloaden. Ok dankje. Ja lol ik heb Nvidia GEforge 8800GTS. Als ik Flitskikker infotool op google typ vind het niks alleen maar links naar GTAforum heb jij misschien een link voor me? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=80933 Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Thx voor de snelle reactie. Computer Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Computermodel: MS-7379 Computernaam: B9A1DE1126B3400 Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Model: MS-7379 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz Kloksnelheid: 2333 MHz Geheugen Grootte: 3327 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 652,07 GB Vrije ruimte: 126,99 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8800 GTS Beeldprocessor: GeForce 8800 GTS Geheugengrootte: 640 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7519 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1280x1024 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Ziet iemand een fout in mn systeem waarom mn spel steeds uitvalt?? Ik heb even wat meer info om het probleem op te lossen. Zou dit het probleem kunnen zijn waardoor het spel steeds uitvalt?? >>> Door Thundercover: Triplepost samengevoegd, gebruik voortaan de bewerk-knop. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.