bobcat Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 hey ik heb een armax gekocht. zou iemand hier wat meer informatie over kunnen geven want ik kan me save games niet meer opene. en als ik een code toevoeg slaat ie niet op en loopt ie vast:S greetz bobcat Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Lees eerst de gebruiksaanwijzing. Als je dan nog vragen hebt moet je wel wat duidelijker en specifieker aangeven wat er fout gaat en welke stappen je hebt doorlopen totdat je tot die fout kwam. Reageren
bobcat Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) de gebruiksaanwijzing hb ik alleen in het duits, frans en engels. maar van die engelse snap ik bijna niks van:S duits en frans ook niet maja. Bewerkt: 14 augustus 2008 door bobcat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik heb ook welens problemen met mijn ARMAX cd als ik hem in de PS2 doe met de Disk dan krijg ik heel vaak een scherm dat het een nep DVD is en geen irogineel terwijl ik die bij SlideCard.nl heb gekocht dus hij moet origineel zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.