Jump to content

Wat na Pest Control?


KevinVDP

Recommended Posts

hallo,

ik heb al een hele tijd geleden de missie Pest Control gespeeld (beide delen aangezien de missie uit twee delen bestaat). Maar na deze missie heb ik nog niets vernomen van Dining Out, de eerste missie van Gravelli Entourage heb ik voltooid... ?

Ook heb ik op het derde eiland geen SaveHouse :/ wat ik al vreemd vind op zich :D

ben ik ergens een missie vergeten? nogtans heb ik alle andere hoofdmissies voltooid (bron gta wiki)...

alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

Probeer een paar keer op te slaan. Heb je nadat je de missie hebt gedaan vaak gespeeld? Zo ja, heb je hem dan wel steeds opgeslagen? Bel anders nog iedereen is na. Check je mail en je SMS'jes dan kom je er denk ik wel.

Ik hoop dat ik je verder heb geholpen.

EDIT: Na Entourage komt Dining Out, pas dan heb je Pest Control nodig voor de volgende missie: Liquidize the Assets

Bewerkt: door GTAIVMASTAH
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

Probeer een paar keer op te slaan. Heb je nadat je de missie hebt gedaan vaak gespeeld? Zo ja, heb je hem dan wel steeds opgeslagen? Bel anders nog iedereen is na. Check je mail en je SMS'jes dan kom je er denk ik wel.

Ik hoop dat ik je verder heb geholpen.

EDIT: Na Entourage komt Dining Out, pas dan heb je Pest Control nodig voor de volgende missie: Liquidize the Assets

Heb al meermaals opgeslagen... maar zal proberen verder te spelen en zien wat het wordt :)

ik laat nog iets weten... ;)

alvast bedankt...

en oja sms'en en bellen had ik ook al nagekeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon even geduld hebben. Hier hebben meer mensen last van dat er opeens geen missie's meer zijn. Heb je ook al je mails gekeken in het Tw@ Café ? Ga in de tussentijd gewoon met vrienden bowlen, poolen of iets anders doen. Je moet gewoon net zolang wachten tot dat je een telefoontje krijgt. Staat er nou helemaal geen icoontje van een missie meer op je radar ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon even geduld hebben. Hier hebben meer mensen last van dat er opeens geen missie's meer zijn. Heb je ook al je mails gekeken in het Tw@ Café ? Ga in de tussentijd gewoon met vrienden bowlen, poolen of iets anders doen. Je moet gewoon net zolang wachten tot dat je een telefoontje krijgt. Staat er nou helemaal geen icoontje van een missie meer op je radar ?

jawel... maar volgens WikiGta zijn dat allemaal nevenmissies... :)

Maar alvast bedankt kzal wel wat w88 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik had zelfde probleem (nu nog steeds maar ik belde net naar roman, en hij vertelde me over gravelli ik verwacht nu snell kontakt

roman heeft er niks mee te maken ik belde hem nooit en ik kreeg altijd gewoon die telefoontjes

Link to comment
Delen op andere websites

ik had zelfde probleem (nu nog steeds maar ik belde net naar roman, en hij vertelde me over gravelli ik verwacht nu snell kontakt

roman heeft er niks mee te maken ik belde hem nooit en ik kreeg altijd gewoon die telefoontjes

dat had ik al door :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...