SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Is er een site waar je bijvoorbeeld andere auto's kan downloaden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Zo zijn er vele, maar je kan best een kijkje nemen op: gtainside.com Thegtaplace.com Gtamacreators.com Gtagarage.com En natuurlijk niet te vergeten onze eigen download database: Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Zo zijn er vele, maar je kan best een kijkje nemen op:gtainside.com Thegtaplace.com Gtamacreators.com Gtagarage.com En natuurlijk niet te vergeten onze eigen download database: Klikkie En als je ze gedowload heb hoe moet je ze dan openen moet je ze dan naar een map verplaatsen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Je moet de wagens installeren d.m.v. Img Tool . Hier staat mooi uitgelegd hoe dat moet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Je moet de wagens installeren d.m.v. Img Tool .Hier staat mooi uitgelegd hoe dat moet . Is er geen makkelijker manier en ik snap niks van waar je die img tool kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Een makkelijkere manier is er volgens mij niet, toch niet in Vice City. De IMG Tool zelf kan je hier downloaden. Misschien is deze handleiding wel wat makkelijker te begrijpen: Klik. EDIT: denk niet te snel dat je er niets van snapt, en geef het ook niet te snel op. In het begin lijkt het inderdaad wat ingewikkeld, maar met wat goede wil lukt het wel hoor . (ik snapte het in het begin ook niet ) Bewerkt: 13 augustus 2008 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Een makkelijkere manier is er volgens mij niet, toch niet in Vice City.De IMG Tool zelf kan je hier downloaden. Misschien is deze handleiding wel wat makkelijker te begrijpen: Klik. EDIT: denk niet te snel dat je er niets van snapt, en geef het ook niet te snel op. In het begin lijkt het inderdaad wat ingewikkeld, maar met wat goede wil lukt het wel hoor . (ik snapte het in het begin ook niet ) Als ik op Rebuild archive druk komt er dit te staan: Read beyond end of file Is dit goed of fout?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Dat is een fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Dat is een fout. Maar nu doet me hele spel het niet meer ;l Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Deinstalleren die handel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Hele simpele antwoorden waar de topicstarter alleen maar problemen mee krijgt.. Heb je de handleiding van de IMGTool goed doorgelezen? Volg je alles stap voor stap? Lees je de Readme van de mod door? Zorg dat je weet waar je mee bezig bent, en niet alles in het wilde weg gaat proberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.