homepoeseke Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 ik heb een probleempje met windows update vandaag zijn 13 nieuwe updates geinstalleerd op mijn computer maar een update is mislukt bij het installeren het is een update voor microsoft works versie 8 wat is er precies aan de hand en wat moet ik doen voor die update geinstalleerd te krijgen Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kunt eerst altijd opnieuw proberen om de update te installeren. Lukt dat niet, start je computer dan eens helemaal opnieuw op en probeer het dan nog een keer. Reageren
homepoeseke Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ik heb een probleempje met windows update vandaag zijn 13 nieuwe updates geinstalleerd op mijn computer maar een update is mislukt bij het installeren het is een update voor microsoft works versie 8 wat is er precies aan de hand en wat moet ik doen voor die update geinstalleerd te krijgenheb gedaan en het lukt niet heb je nog andere oplossingen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.