Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

even alles op een rijtje (wel zo handig):

• pay day op je peeper betekent dat je het geld ontvangt wat je empire sites opleveren.

• pay day is elke dag om 16:00.

• afhankelijk van de hoeveelheid sites, de grootte, de business en het aantal missies voor een business, krijg je per dag een bepaald bedrag in dollars op je geldteller ''bijgeschreven''.

• protection racket loont het minst, daarna loan shark, prostitution, drugs, smuggling en als beste uitbetaler robbery.

• als je site volledig gerepareerd is, dan levert hij meer geld op als een beschadigde site.

• alle missies die je voor een business hebt gedaan in één site, kan je bij een andere site van dezelfde business weer hervatten vanaf het level waardat je gestopt bent

Bewerkt: door joryy
  • 2 weken later...

even alles op een rijtje (wel zo handig):

• pay day op je peeper betekent dat je het geld ontvangt wat je empire sites opleveren.

• pay day is elke dag om 16:00.

• afhankelijk van de hoeveelheid sites, de grootte, de business en het aantal missies voor een business, krijg je per dag een bepaald bedrag in dollars op je geldteller ''bijgeschreven''.

• protection racket loont het minst, daarna loan shark, prostitution, drugs, smuggling en als beste uitbetaler robbery.

• als je site volledig gerepareerd is, dan levert hij meer geld op als een beschadigde site.

• alle missies die je voor een business hebt gedaan in één site, kan je bij een andere site van dezelfde business weer hervatten vanaf het level waardat je gestopt bent

[/quotdank u wel hier heb ik ook veel aan ik vroeg me al af waarmee je met meest verdiende

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:

even een vraag want dit vond ik vreemd:

2 empire sites ware beschadigd==> vreemd want ik had die al zeer lang overgenomen( ik had die al een half jaar denk ik in het echt wel,geen uren)

ik kan ze niet repareren dus ik neem smuggling( het waren robbery)

enkele dagen ernaa verdiende ik minder????? :cry:

2 empire sites ware beschadigd==> vreemd want ik had die al zeer lang overgenomen( ik had die al een half jaar denk ik in het echt wel,geen uren)

Empire Sites kunnen aangevallen worden, dan zijn ze beschadigd. Dan moet je naar je Empire Site gaan en 'm repareren, dit kost $500. Repareren doe je zo: Ga naar het mededelingenbord, druk op Upbutton.gif en daarna op Cross.gif. En inderdaad, als je Empire Sites beschadigt zijn, dan brengen ze minder geld op. Beschadigde Empire Sites kunnen overgenomen worden door andere gangs.

Bewerkt: door MegaPilot

Empire Sites kunnen aangevallen worden, dan zijn ze beschadigd. Dan moet je naar je Empire Site gaan en 'm repareren, dit kost $500. Repareren doe je zo: Ga naar het mededelingenbord, druk op Upbutton.gif en daarna op Cross.gif. En inderdaad, als je Empire Sites beschadigt zijn, dan brengen ze minder geld op. Beschadigde Empire Sites kunnen overgenomen worden door andere gangs.

ik had pijltje naar boven gedaan maar repareren ging niet, op de map stond dat levenbalkje voledig maar het icoon is beschadigd.

aangevallen vond ik ook heel raar want ik heb na al die empire sites te veroveren mischien 50 keer gesaved :bonk:

EDIT:ik heb iets gevonden om VEEEEEEEEEEEEEEEEL geld te verdienen:1 empire building van alles (die grootste),

de rest allemaal robbery.

Bewerkt: door weeteenbeetje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...