Marioleo69 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Missie: Ik kan 2 flying Rats niet vinden. Cheaten: Nee! Overig: Helaas weet ik niet welke 2 ik mis, Maar mijn teller staat op 198 en ik dacht echt dat ik ze alle 200 langs ben gegaan. En zou diegene dan zie heeft gevonden ook kunnen zeggen welke het waren? Console: PS3 BLES00229SGTA400.rar Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik wil 'm niet doen maar iets zeggen Ik denk dat niemand er iets aan kan doen tenzij je alle 200 plaatsen afgaat. Ik denk dat ik weet welke jij nog nodig hebt. Ik had ook dat probleem. Er waren er 2 duiven niet. Deze 2 zullen dat wel zijn (dat was bij mij dan). Of ga de plekken na waar je meer dan 1 duif op de zelfde plek hebt. Ik raad aan om de volgende keer dit kaartje uit te printen en dan als je 1 duif af hebt geschoten, dat bolletje dan weg kruisen ofzo. Dan zie je welke je wel hebt gedaan en welke niet. Heel handig. Ik doe het ook en het werkt fantastisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.