Jump to content

[SA] San Andreas Challenge Contest


.Timothy

Recommended Posts

Ik zit sinds vandaag voor het eerst op deze site :7 Dus had een klein vraagje, Moet je gta:sa op de pc hebben of mag het ook voor de xbox?

Het ziet er allemaal heel geregeld uit :tu:

Als het niet kan, wens ik de andere veel succes!

Greetz Mitchell :cya:

Welkom op GTAForum MittaSB :cya:

Zolang je een screen (foto) kan maken van je resultaat kan je meedoen, uiteraard is een screen maken een stuk makkelijker op de PC. Maar PS2 en XBOX spelers kunnen uiteraard gewoon meedoen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • Jay;

    7

  • Ymosky

    6

  • Torritor

    5

Ik bump dit topic weer ff omhoog :7

Ik doe ook maar eens mee aan deze contest. Alleen tijd niet meer SA gedaan xD

Wens iedereen alvast veel succes en complimenten voor de contest :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*bumb*

Volgens mij is het morgen -vandaag alweer- de laatste dag van inschrijving.

Als ik de lijst met deelnemers bekijk maak ik misschien kans op een laatste plaats :)

Iedereen alvast veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, heb die challenge nog nooit van me leven voltooid :7 . Al heb ik die motor vaak zat gejat daar om mee proberen te stunten :puh:

Ik weet hoe moeilijk die dingen soms kunnen zijn. Met de tips van WikiGTA kom je al aardig ver, bovendien kan je ook nog even wat filmpjes bekijken van deze challenge, ook daar heb je wat aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, heb die challenge nog nooit van me leven voltooid :7 . Al heb ik die motor vaak zat gejat daar om mee proberen te stunten :puh:

Ik weet hoe moeilijk die dingen soms kunnen zijn. Met de tips van WikiGTA kom je al aardig ver, bovendien kan je ook nog even wat filmpjes bekijken van deze challenge, ook daar heb je wat aan. :puh:

Ik zei niet dat het me niet lukte, heb het nog niet geprobeerd(geen tijd voor gehad). Dus dat zie ik wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pfieuw, de NRG-challenge viel echt tegen, ik heb het wel 100x geprobeerd geloof ik, en iedere keer 1 of 2 over en dan tijd tekort doordat ik van die motor viel of dat soort grappen :puh:

Maar het is me eindelijk gelukt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij schrijf ik mij jammer genoeg uit voor de contest, omdat ik er gewoon te weinig tijd voor heb :N

Jammer dat het zo moet lopen, ik had eerlijk gezegd gedacht dat iedereen wel een half uurtje uit een week kon vrij maken. In ieder geval bedankt dat je deel hebt genomen aan de contest en laten we hopen dat de rest gewoon actief meedoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...