Jump to content

[SA] San Andreas Challenge Contest


.Timothy

Recommended Posts

Voor mij geldt dat hetzelfde als voor Kai-ShockWave:

Ik heb het té druk met andere dingen en weet of wist niet hoe ik een screen moet maken en dergelijke. Bovendien heb ik geen zin in dit toernooi. :N Het duurt 2 weken, en dat is wel lang genoeg.

Dat betekend: Ik meldt me af voor de San Andreas Challenge Contest! Er zijn nu 2 deelnemers uitgevallen: Kai-ShockWave en ik (Torritor). :Y

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • Jay;

    7

  • Ymosky

    6

  • Torritor

    5

Ik heb het té druk met andere dingen en weet of wist niet hoe ik een screen moet maken en dergelijke. Bovendien heb ik geen zin in dit toernooi. :N Het duurt 2 weken, en dat is wel lang genoeg.
Als je geen zin hebt moet je je ook niet inschrijven. En het duurt geen 2 weken maar waarschijnlijk net zoveel weken als dat er challenges zijn die door de organisatie zijn uitgekozen voor deze contest. Dus als dat er 10 zijn duurt deze contest 10 weken. :?

En als je niet weet hoe je een screen moet maken had je dat gewoon van te voren kunnen vragen, er zijn waarschijnlijk voldoende leden die je daarbij kunnen en willen helpen. ^_^

@ hieronder: Ja, dat denk ik wél :Y , maar waarschijnlijk behoor ik tot de andere helft. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het té druk met andere dingen en weet of wist niet hoe ik een screen moet maken en dergelijke. Bovendien heb ik geen zin in dit toernooi. :N Het duurt 2 weken, en dat is wel lang genoeg.
Als je geen zin hebt moet je je ook niet inschrijven. En het duurt geen 2 weken maar waarschijnlijk net zoveel weken als dat er challenges zijn die door de organisatie zijn uitgekozen voor deze contest. Dus als dat er 10 zijn duurt deze contest 10 weken. :?

En als je niet weet hoe je een screen moet maken had je dat gewoon van te voren kunnen vragen, er zijn waarschijnlijk voldoende leden die je daarbij kunnen en willen helpen. ^_^

Nee, dat denk ik niet. :N Ik ken ruim de helft van alle leden (alleen die heel vaak online komen). :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, we kunnen weer gaan trainen voor de 8-track, ik dan tenminste, er zullen er vast wel zijn die het eind van de race al kunnen halen zonder ontplofte auto :puh:

EDIT: een overbodige vraag verwijderd...

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk soms nog wel eens even bij de contest hoe het gaat. Maar komt er geen tabel van bijvoorbeeld een tussenklassement of uitslagen van wedstrijden per week? Of maken jullie dat pas aan het eind bekend?

Vindt zelf wel leuk om te weten hoe mensen het gedaan hebben per match :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het staat er duidelijk beschreven KS:

Alle tijden en punten worden overigens bekend gemaakt als de laatste Challenge beëindigt is. We tellen namelijk alle punten bij elkaar op om uiteindelijk iedereen een plekje te geven op de ranglijst, zo blijft het spannend tot de laatste seconde.
Link to comment
Delen op andere websites

Het staat er duidelijk beschreven KS:
Alle tijden en punten worden overigens bekend gemaakt als de laatste Challenge beëindigt is. We tellen namelijk alle punten bij elkaar op om uiteindelijk iedereen een plekje te geven op de ranglijst, zo blijft het spannend tot de laatste seconde.

Vindt persoonlijk altijd wat spannender als er een tussenstand is :puh:

Dan check ik wel weer als het beëindigt is :bonk:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De inleverdatum voor de laatste challenge is verstreken. Het wordt tijd voor de uitslag. :eten:

Ik ben benieuwd, misschien willen ze de spanning erin houden... :puh:

Ik weet het, ik heb niet meegedaan, ik had op dat moment geen tijd...

MP.

Edit: Typfout verbeterd.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De inleverdatum voor de laatste challenge is verstreken. Het wordt tijd voor de uitslag. :eten:

Hoog tijd zelfs!!!!

Ik ben erg benieuwd of ik laatste of 1 na laatste geworden ben :7

Voor de laatste challenge ben ik gisteren trouwens de halve middag en hele avond bezig geweest. Continue vastlopers, of ik was te laat met screenshot maken... enz :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...