SMD Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Kan iemand bij een duidelijke uitleg geven van hoe ik die moet gerbuiken want ik heb er nu 2 gehad en ik snaper geen hol van! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Op dit forum staat een heel duidelijk tutorial, die je met enig zoekwerk ook makkelijk had kunnen vinden (zowel als op Google als op het forum zelf): Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Op dit forum staat een heel duidelijk tutorial, die je met enig zoekwerk ook makkelijk had kunnen vinden (zowel als op Google als op het forum zelf): Klik maar dit is voor san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 het doet het gwn nietw ant ik doe alleen wat er staat en niks werkt ;l Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) IMG Tool werkt hetzelfde bij alle GTA's, als je het doet zoals het in de tutorial staat moet het gewoon werken. Start IMG Tool wel op bij jou? Bewerkt: 14 augustus 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.