Jump to content

Lamborghini Murcielago

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een zomerpauze ben ik weer wat actiever geworden in de gfxscene, en begin ik er weer meer plezier in te krijgen. Daarom heb ik weer een nieuwe signature voor een battle in elkaar geknutseld :sigaar:

3copyzu4.jpg

Geplaatst:

nice man egt bruut.

ik geef hem een 9/10

leuk gedaan die ''fluoristische'' lijnen die van die lambo afkomen :tu:

greets, tjippie (from norway :puh:)

Geplaatst:

Preciese naam: Lamborghini Murciélago LP640. ;)

Ontopic:

De afbeelding die je hebt uitgekozen is erg mooi zo. Wat wel wat minder mooi is is dat het wazig is aan de onderkant. Ook vind ik die strepen boven de Lamborghini niet echt zo mooi... En het lettertype is opzich best mooi, maar was mooier geweest als het het Lamborghini lettertype was. Maargoed, ik doe het je niet na, dus ik geef je een 6,8/10

Geplaatst:

Het spijt me, in vind deze sig echt niet mooi. Ik vind de kleuren te saai. Ik vind de effecten op de achtergrond totaal niet bij de auto passen. Het lettertype en de plaatsing ervan is ook niet je van het. Ik vind hem dus niet mooi, sorry ^_^

5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is zeker een mooie signature, toch heb ik in het verleden mooier van je gezien M4X. Als je de sig voor je neus krijgt valt de render natuurlijk als eerst op. Hij steekt uit, trekt aandacht en overheerst de hele signature. Een mooi effect om de render zo op je af te komen maar aan de andere kant had ik toch wat meer dingen gezien dan alleen de render. Je achtergrond is leuk en geeft de render een leuk effect maar is toch wat eentonig. Je hebt onderaan de sig met een effect wat verlicht en wat mistig te laten lijken, dit vind ik zeer positief. Ook de effecten een de linker- en rechterkant voegen voor mij ook wat toe. Je border is helemaal in orde en maakt het zelfs spannender maar jammer genoeg vind ik je tekst wat in een hoekje gepropt, geef dit meer ruimte. Voor de rest ben ik nooit zo'n fan geweest van auto sig's, maar deze is zeker de moeite waard om te raten.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Bedankt voor jullie kritiek jongens, ik betreur het dat hij zo erg tegenvalt want ik heb er toch vrij veel werk aan gehad. Maargoed, ik kan hier zeker wat mee :sigaar:

Geplaatst:

Ik vind het een erg mooie sig, maar dat wazige dat onderaan de sig staat vind ik niet echt mooi staan. De rest vind ik heel mooi, en ik heb er niet echt iets op aan te merken. Een 8/10

KUTGW!

Geplaatst:
Bedankt voor jullie kritiek jongens, ik betreur het dat hij zo erg tegenvalt want ik heb er toch vrij veel werk aan gehad. Maargoed, ik kan hier zeker wat mee :sigaar:

Ik denk dat dat vooral ook met smaak te maken heeft, jou signature is wat grijzig en oogt misschien minder uitbundig dan sommige andere signatures, dat neemt natuurlijk nog niet weg dat hij verschrikkelijk goed in elkaar steekt. Het liefst zie ik ook kleurrijke signatures, maar deze is zeker een goede creatie van je, al heb ik mooiere van jou gezien.

Zoals al meerde hebben gepost, de Lamborghini Murcielago rijdt er als het waren uit je signature. Ook is hij zeer mooi geplaatst, de effecten vind ik wel wat hebben. Overigens vind ik jou background toch iets minder, alhoewel het ook wel iets aparts heeft, ik kan tevens wel zien dat je er veel werk aan hebt gehad, je font is klein maar staat zeker niet verkeerd.

Beoordeling:

Effecten: 7,8

Render: 8,1

Background: 7,5

Font: 7,6

Cijfer: 7,6

Geplaatst:

Ik heb de mist even weggehaald aangezien veel mensen het niet mooi vonden:

2dlqkab.jpg

Vinden jullie het zo beter?

PS: Gammie en Bossinkje ook bedankt voor jullie rates :*D

Geplaatst:

M4X, dit is werkelijk een prachtige sig. Het is inderdaad mooier zonder mist, maar dan nog vind ik hem er erg mooi uitzien. Ik vind dat je de achtergrond erg mooi hebt gemaakt. En de render van de Murciélago heb je er ook mooi ingemaakt. Start een battle met Dizzee! Dan ben ik benieuwd wie d'r gaat winnen. ^_^ Nogmaals een erg mooie sig!

Cijfer: 8,8/10 ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...