Jump to content

PC Game van GTA IV


L156

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Hebben jullie al het nieuws gehoord over de PC game? november 21 komt ie uit :dans::tu::Y ..Ik denk dat de besturing over het zelfde als san andereas gaat:

w = vooruit

s = achteruit

a = links

d = rechts

en voor de mobiel gewoon de omhoog (^) toets.Hopelijk kun je het nummer gewoon intikken via je eigen toetsenbord.Heb jij nog iedeeén? zet het hier.Meer dingen? zet het hier.En nog wat: Hoe zit dat met het Pratende GPS Systeem? kun je zelf de taal kiezen die ingesteld is ofzo? en hoe kun je een route kiezen.bedoelen ze daar mee zoon rond icoontje die je zelf zet?..Ik zou willen zeggen: LAAT DE AANKOMENDE 3 MAANDEN SNEL GAAN EN DAN...GTA IV PCCCCC.......

Gr,

Brian

Link to comment
Delen op andere websites

Het pratende gps systeem is alleen in Engels in ieder geval is dat zo bij PS 3 en xbox 360. Moet mogelijk zijn omdat in Nederlands te modden. De route zal je waarschijnelijk kunnen bepalen door te klikken in de map. (bij opties) Want dat gaat ook zo bij de xbox en PS. Ja je krijgt een kruisje.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat het niet met koeienletters op de hoofd pagina? :schater:

En neem maar van mij aan, het is niet in het Nederlands

Moet mogelijk zijn omdat in Nederlands te modden.

Moet idd mogelijk zijn. Volgens mij kun je in het echt zelfs een echt navigatiesysteem door bijvoorbeeld je kinderen in laten spreken!

Ik hoop dat GTA IV nog wat getweaked is en misschien een paar extra functies heeft ten opzichte van de consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

..Ik denk dat de besturing over het zelfde als san andereas gaat:

w = vooruit

s = achteruit

a = links

d = rechts

Ik weet wel zeker Mate, Vooral omdat bij elke game die settings ''meestal'' wel zo staan,

Zowiezo zal ik ze wel zo instellen.

En Je kan behoorlijk wedden dat er geen NL versie voor komt..

Zoals vele spelen zal je misschien wel enkele bestanden kwa tekst aan kunnen passen waardoor ze als NL in de game komen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV voor PC misschien wel meer gaat opbrengen dan voor de Xbox360 en PS3 samen!

k weet wel zeker van niet, je moet wel een monster systeem hebbe om gta4 te draaien

echt niet, je moet het niet meteen vergelijken met de console versies. Bij alle spellen die tot nu toe uitgekomen zijn zit een functie om de graphics aan jou systeem aan te passen. (tenzij je een hele ouwe pc hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV voor PC misschien wel meer gaat opbrengen dan voor de Xbox360 en PS3 samen!

Met allemaal Downloaders?

Nee, gaat niet lukken denk ik.

Ik denk dat GTA IV voor PC misschien wel meer gaat opbrengen dan voor de Xbox360 en PS3 samen!

k weet wel zeker van niet, je moet wel een monster systeem hebbe om gta4 te draaien

echt niet, je moet het niet meteen vergelijken met de console versies. Bij alle spellen die tot nu toe uitgekomen zijn zit een functie om de graphics aan jou systeem aan te passen. (tenzij je een hele ouwe pc hebt)

Idd, waarom komt iedereen met 'Je moet een super pc hebben om IV te spelen', hoe kunnen jullie dat weten als er zelfs geen screens ofzo zijn?

En wat Naudin zegt klopt ook, dit komt er zeker ook in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat dit topic nergens op slaat :duh: Je zal zelf wel zien, Hoe en Wat, als je hem hebt....

Volgens mij ben jij aardig verwend, of je bent een console-gamer. Kun jij je niet verheugen op iets? Het is toch juist leuk om daarover te praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...