Jump to content

PC Game van GTA IV


L156

Recommended Posts

Ik vind dat dit topic nergens op slaat :duh: Je zal zelf wel zien, Hoe en Wat, als je hem hebt....

Volgens mij ben jij aardig verwend, of je bent een console-gamer. Kun jij je niet verheugen op iets? Het is toch juist leuk om daarover te praten.

Sorry :$ Maar inderdaad: ik heb een ps3 Dus een Console-gamer. En ik kan me wel verheugen op van alles maar er zijn al zoveel topics over IV op de Pc. Het floepte dr echt even uit. Sorry, ik bedoelde het niet zo,

Sorry voor de maker van dit topic, ^_^ en ik ben niet verwend! Haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat dit topic nergens op slaat :duh: Je zal zelf wel zien, Hoe en Wat, als je hem hebt....

Volgens mij ben jij aardig verwend, of je bent een console-gamer. Kun jij je niet verheugen op iets? Het is toch juist leuk om daarover te praten.

Sorry :$ Maar inderdaad: ik heb een ps3 Dus een Console-gamer. En ik kan me wel verheugen op van alles maar er zijn al zoveel topics over IV op de Pc. Het floepte dr echt even uit. Sorry, ik bedoelde het niet zo,

Sorry voor de maker van dit topic, ^_^ en ik ben niet verwend! Haha

Die 'aanvallen' heb ik ook wel eens, als je nu bv. eens een slechte dag hebt hehad, reageer ik me af door is iets of iemand lekker uit te schelden (natuurlijk meen ik niets van wat ik zeg, denk ik :engel:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...