sosix Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo, Ik zit vast bij de missie just business. Nadat ik iedereen dood heb moet ik dus op die motor gaan en dan weer gaan schieten. Maar op een gegeven moment word de motor stop gezet en gebeurd er niks meer? In de bijlage een screenshot,... Reageren
jorry95 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 dan moett je gewon ff wagten meestal gaat ie weer rijden naa 2 minuten Reageren
sosix Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik zit nu al langer dan 15 minuut te wachten .... dan moett je gewon ff wagten meestal gaat ie weer rijden naa 2 minuten Reageren
jorry95 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) zet je save game dan hier ff neer en dan doe ik em voor je. Bewerkt: 13 augustus 2008 door jorry95 Reageren
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Heb je de missie al opnieuw geprobeerd? Lijkt me een klein bugje, start San Andreas gewoon opnieuw op en probeer het nog eens. Lukt dat nog niet, kun je een Savegame Aanvraag doen, zoals hierboven al is aangeboden. Reageren
sosix Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik heb hem ondertussen nog een paar keer gedaan en hij blijft daar maar vast staan... Bedankt dat jij hem wil doen, maar ik betwijfel het of het lukt ....... Ik heb de save game toegevoegd.. GTASAsf8.b Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Als die daar stil staat, dan moet je niet de kant opkijken waar je heen kijkt op die foto, maar naar de andere kant. Daar staan een paar auto's, met mensen die ook op je schieten. Die moet je doodschieten, en dan gaat Big Smoke weer rijden als het goed is. Reageren
sosix Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Er staat bij mij helemaal niemand en niemand schiet op mij. Er gebeurd gewoon helemaal niks, er komen ook geen gewone mensen langslopen of iets dergelijks .. gewoon helemaal niks Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Er staat bij mij helemaal niemand en niemand schiet op mij. Er gebeurd gewoon helemaal niks, er komen ook geen gewone mensen langslopen of iets dergelijks .. gewoon helemaal niks Weet je het zeker? Heb je helemaal rond gekeken? Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Just Business - Missie Passed! - Respect+ Ik het bij het behalen van deze missie geen Cheats en/of Mods gebruikt. Savegame: GTASAsf1.b Wat raar? Bij bleef de motor helemaal niet stilstaan. Maar goed, sosix, je kunt nu gelukkig weer verder spelen. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 14 augustus 2008 door DSgregor Reageren
MitChSz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Het is misschien mogelijk dat je MOD's hebt gebruikt maargoed DSgregor heeft het opgelost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.