Jump to content

Just Business

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit vast bij de missie just business. Nadat ik iedereen dood heb moet ik dus op die motor gaan en dan weer gaan schieten. Maar op een gegeven moment word de motor stop gezet en gebeurd er niks meer?

In de bijlage een screenshot,...

post-98115-1218644125_thumb.png

Geplaatst:

Ik zit nu al langer dan 15 minuut te wachten ....

dan moett je gewon ff wagten meestal gaat ie weer rijden naa 2 minuten
Geplaatst:

Heb je de missie al opnieuw geprobeerd? Lijkt me een klein bugje, start San Andreas gewoon opnieuw op en probeer het nog eens. Lukt dat nog niet, kun je een Savegame Aanvraag doen, zoals hierboven al is aangeboden.

Geplaatst:

Ik heb hem ondertussen nog een paar keer gedaan en hij blijft daar maar vast staan... Bedankt dat jij hem wil doen, maar ik betwijfel het of het lukt .......

Ik heb de save game toegevoegd..

GTASAsf8.b

Geplaatst:

Als die daar stil staat, dan moet je niet de kant opkijken waar je heen kijkt op die foto, maar naar de andere kant. Daar staan een paar auto's, met mensen die ook op je schieten. Die moet je doodschieten, en dan gaat Big Smoke weer rijden als het goed is.

Geplaatst:

Er staat bij mij helemaal niemand en niemand schiet op mij. Er gebeurd gewoon helemaal niks, er komen ook geen gewone mensen langslopen of iets dergelijks .. gewoon helemaal niks

Geplaatst:
Er staat bij mij helemaal niemand en niemand schiet op mij. Er gebeurd gewoon helemaal niks, er komen ook geen gewone mensen langslopen of iets dergelijks .. gewoon helemaal niks

Weet je het zeker? Heb je helemaal rond gekeken?

Geplaatst: (bewerkt)

Just Business - Missie Passed!

- Respect+

Ik het bij het behalen van deze missie geen Cheats en/of Mods gebruikt.

Savegame:

GTASAsf1.b

Wat raar? Bij bleef de motor helemaal niet stilstaan. Maar goed, sosix, je kunt nu gelukkig weer verder spelen. Nog veel plezier met San Andreas ^_^

Bewerkt: door DSgregor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...