Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 ik zie wel eens op youtube als iemand aan het auto rijden is, een snelheids meter met toerenteller en snelheid. maar is dat ergens in te stellen of is dat een mod? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Dat is een mod, genaamd de speedometer. Hij is hier te downloaden: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=551 Reageren
MitChSz Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Waarom wil je weten hoe hard je gaat Je moet toch ergens naartoe dan zie je wel waar je komt. Het is een leuke optie om het beeld wat voller te maken. Maar eigenlijk ook best nutteloos. . Eigenlijk heeft het voor de rest maar weinig nut. Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) ik wil weten hoe hard ik ga omdat ik aan het klooien ben met handling.cfg en wil zien of ik echt sneller kan! en het ziet er gewoon wat echter uit. maar krijg een error na het loaden: unable to execute Bewerkt: 15 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Elime Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Bij mij lukt het ook niet. Ik heb al het bovenstaande geprobeert maar hij geeft de downgreader in een word document weer met een vreemd taaltje erin. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 als ik op ''load mod'' druk start hij op en dan ga ik in een auto en er komt niks hoe komt dit? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Probeer eens een andere speedometer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.