Jump to content

San Andreas Cam Hack Prob

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Ik heb een probleem met de camhack tool voor SA. Als ik hem aanzet ingame, krijg ik zoiets :

post-9380-1218650499_thumb.jpg

post-9380-1218650621_thumb.jpg

Heb de foto's met de camera van SA zelf genomen. Zoals je ziet blijft de HUD er in steken, wat normaal niet het geval is. En voor de mensen die het vragen, ja ik heb de laatste nieuwe drivers van nVidia gedownload!

Mijn specs :

AMD Athlon 64 3000+ 1.81 Ghz

Gigabyte 6600 PCIE 128mb

768 mb (ddr pc3200)

Windows XP

Geplaatst:

Verwijder eerst eens camhack. En downgrade GTASA dan met deze patch van versie 2.0 naar versie 1.0. Dit zorgt ervoor dat camhack het doet.

Als dat het niet is, zal het wel iets met direct X te maken hebben. Verwijder camhack óf herinstalleer directX 9.0 of hoger.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tip. Ik heb versie 1.0, alleen vergeten erbij te zetten. Ik zal eens proberen om DirectX 9 opnieuw te installeren.

EDIT : Heb DX opnieuw geinstalleerd zonder resultaat, heb een nieuwe versie geprobeerd : zonder resultaat!

Bewerkt: door jimi
Geplaatst:

Dan zal het misschien aan de drivers liggen. Ik had ooit nieuwe drivers gedownload van een videokaart en toen was ineens alles verneukt in San Andreas en ieder ander spel. En anders: f*ck de camhack en herinstalleer San Andreas. :puh: Zoveel zal die camhack toch niet voor je betekenen of wel?

Geplaatst:

Zoals je ziet ligt het aan de FOV, deze kun je instellen door op de linker- of rechterbracket ( [ of ] ) te drukken. Pas het zelf aan totdat jij het goed hebt. Druk hierna op X (ik dacht dat het deze knop was, kijk anders even in de Readme), zodat de instellingen opgeslagen blijven en je het probleem niet nog eens krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...