Jump to content

mappen

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerst even een vraagje, is dit gedeelte eigenlijk alleen om sigs te tonen of ook om andere zelfgemaakte photoshop creaties te tonen.

En ten tweede mijn creatie. Ik had niks te doen dus ik dacht laat ik photoshop maar weer eens opstarten. Dit is het resultaar ervan geworden.

foldershq2.png

Geplaatst:

Neehoor, je mag hier al je zelfgemaakte graphics tonen, of het nou signatures of wallpapers zijn. En natuurlijk hoeft niet alles per se gephotoshopt te zijn, er zijn genoeg andere programma's waarmee je degelijke signatures kunt maken die je vervolgens hier kunt showen. Verder vind ik het moeilijk om je creatie te beoordelen, het ziet er strak uit maar tegelijkertijd is het erg simpel waardoor er weinig positieve en negatieve aspecten in zitten. Het enige wat ik echt leuk gedaan vind voor je tweede photoshop creatie zijn de strakke patronen op de folders.

65%

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk kan dat (graphics -> grafiek -> kunstvorm)

:dans:

Je folders zijn simpel máár leuk =)

Omdat het zo'n kleine 'dingetjes' zijn is er ook vrij weinig over te zeggen...

Misschien kon je de vormen iets vloeiender maken,

8/10

PS:

Is dit gemaakt met patterns of afbeeldingen??

Bewerkt: door QuaZ

nee het is niet mijn tweede ^_^ maar er stond ten tweede

ik werk er wel wat langer mee maar niet vaak

edit: wat zijn patterns?

Bewerkt: door Donald-Duck

patterns zijn afbeeldingen die je in vormen kan invoegen die standaard in progjes zitten.

je hebt ook bubbels en zo, gewoon jha, oppervlaktes, (textures? :? ik weet niet hoe ik het moet zeggen :puh: )zoals hout en traanplaat, zoals jij gebruikt hebt ook in een van de mappen (de tweede).

ik vind ze cool gemaakt, en simpel. ^_^ een 8.5/10

:cya:

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Pattern

:D

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...