Radio Es. Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Wanneer krijg je nou eigenlijk de hunter, welke missies moet je daar nou voor halen? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) Alle missies, en dan staat die bij Fort Baxtor Airbase, of na 100 Hidden Packages staat hij er ook. En na 100% staat ook nog is een keer bij Ocean Beach. Voortaan deZoekmachine gebruiken. Dan had je DEZE topic gevonden, er stonden er zelf meer in de zoek resultaten maar ja, **Zucht** Bewerkt: 19 maart 2005 door MrKooKie Reageren
maverick Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Als je de missie "Keep Your Friends Close" hebt gedaan, dan krijg je 'm op de legerbasis,en als je 100 hidden packages hebt, dan op de ocean beach op een heliplatform vlak bij "Ammu Nation". (En de volgende keer de zoekmachine gebruiken.) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Als je de missie "Keep Your Friends Close" hebt gedaan, dan krijg je 'm op de legerbasis,en als je 100 hidden packages hebt, dan op de ocean beach op een heliplatform vlak bij "Ammu Nation".(En de volgende keer de zoekmachine gebruiken.) Het letterlijk herhalen van iemand valt onder spam... Reageren
Renne Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Fout, na het halen van de missie keep your frends close krijg je de hunter NIET. Alleen na de 100 hidden packager bij Fort Baxter Air Base krijg je de hunter. Reageren
Baffie Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Fout, na het behalen van de missie Keep your friends close... krijg je de Hunter WEL, het zit ongeveer zo: Je krijgt de Hunter bij de Foxter Air Base na 100 Hidden Packages als je deze vóór de missie Keep your Friends Close... allemaal pakt. Je krijgt een Hunter bij de Foxter Air Base als je nog geen 100 Hidden Packages hebt maar wél de missie Keep your Friends Close... gehaald hebt. Je krijgt een Hunter bij de Helipad in Ocean Beach na 100 Hidden Packages als je de missie Keep your friends Close... al wél gedaan hebt. Je krijgt een Hunter bij de Helipad in Ocean Beach na de missie Keep your Friends close... als je al wél 100 Hidden Packages hebt gepakt. Zo duidelijk, hij is dus op 4 manieren te verkrijgen, geen van allen is fout. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) ook als je 100 hidden packages hebt gevonden EDIT: ow baffie had dat al gezegd :ph34r: Bewerkt: 27 maart 2005 door BeatboxGamer Reageren
'EL Dorado' Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Fout, na het halen van de missie keep your frends close krijg je de hunter NIET. Alleen na de 100 hidden packager bij Fort Baxter Air Base krijg je de hunter. Wel.Als je nog geen 100 hidden packages hebt,en je hebt de missie KYFC gedaan,dan krijg je 'm bij de legerbasis.Als je dan (na de missie KYFC als je dan alle 100 HP pakt,dan krijg je 'm bij de Ocean Beach .Heb ik zelf meegemaakt. EDIT:Baffie je was me wel voor ik had je bericht nog niet gelezen maar zo is het . Bewerkt: 27 maart 2005 door 'EL Dorado' Reageren
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik heb de hunter gekregen d.m.v een trainer die ik op internet had gevonden. (pc version) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.