cavorpa Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 geachte forumleden. Ik heb nou een computer maar die is wel een langzame pc. Ik speel er gta.sa op en ik wil graag een snelle backup van de san andreas map hebben. Weet iemand hoe ik een snelle backup maak. Ik wil me san andreas voledig modden. En daroom wil een backup maken van de hele san andreas map. A.U.B help me Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Kopieeren in een andere map, kan zelfs met een langzame PC niet langer als 5 minuutjes duren Reageren
cavorpa Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Kopieeren in een andere map, kan zelfs met een langzame PC niet langer als 5 minuutjes duren Ik weet niet wat er gebeurden ik heb die map gekopieeerd en bij buroblad gezet. ik ga achter de ps2 naar een tijdje is me pc uit hoe kan dat. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Waarschijnlijk gebeurt dit bij jou automatisch om stroom te sparen. Heb je Windows XP? Ga naar Configuratiescherm > Beeldscherm > Tabblad 'Schermbeveiliging' > Klik op 'Energie'. Nu kun je instellen wat er moet gebeuren na een bepaalde tijd. Je kunt hier instellen wanneer de pc of de monitor zichzelf moet uitschakelen. Als je Windows Vista hebt kan ik niet garanderen dat het op exact dezelfde manier gaat, maar toch zal het er wel op lijken. Dan moet je zelf even rondkijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.