Rivel Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo! Ik heb plots geen missie's meer, geen telefoons. Niets, dit na de missie's van Phil's. Ik heb alle 8 bedrijven gekocht, hoe kan dit? Rivel Reageren
Basssss Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo!Ik heb plots geen missie's meer, geen telefoons. Niets, dit na de missie's van Phil's. Ik heb alle 8 bedrijven gekocht, hoe kan dit? Rivel Heb je de missies van de bedrijven wel gedaan? Reageren
Svenie Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo!Ik heb plots geen missie's meer, geen telefoons. Niets, dit na de missie's van Phil's. Ik heb alle 8 bedrijven gekocht, hoe kan dit? Rivel Alle acht bedrijven kopen heeft totaal geen effect. Je moet vijf bedrijven kopen en er vervolgens de missies van voltooien. Wanneer je dit gedaan hebt moet je enkel nog Print Works kopen en daar de twee missies van voltooien. Je krijgt hierna een telefoontje van Ken Rosenberg met de mededeling dat er problemen zijn in Print Works die je aandacht vragen. Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Jahoor, ik heb alle bedrijven gekocht, en alle missie's gedaan. Nu gebeurt er niets meer, ik wacht gewoon op niets in het spel. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Heb je echt geen icoontjes meer op je radar staan? Ik bekijk op dit moment het missieoverzicht op WikiGTA, en daar zie ik deze opmerking: 3) Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je de missie 'Copland', alle missies van vijf willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works. Heb je deze dingen allemaal voltooid? Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ja hoor, alles! Ik heb geen icoontje meer op de radar staan. Moet ik me game uploaden zodat je het kan controleren? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Heb je GTA Vice City niet gewoon uitgespeeld? Anders lijk het me sterk dat je geen missies meer krijgt, dat is namelijk meer in GTA San Andreas zo. Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Nee hoor, ik moet de missie's op het einde nog doen waaronder ''Keep Your Friends Close''. Ik upload me savegame dan kunnen jullie misschien meer zien dan mij. GTAVCsf1.b Reageren
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben aan het kijken, het eerste wat me opviel is dat je de Sunshine nog niet hebt gedaan. Doe ff alle races en verzamel alle auto's. Edit: De Boatyard heeft nog geen asset, stap in één van je boten om de missie te starten. Edit2: De Ice Cream Factory heeft nog geen asset, je hebt nu al te weinig bedrijvenmissies gedaan. Stap in de Mr. Whoopie om de missie te laten beginnen. Edit3: En de rest heeft wel een asset, je moet dus nog één van de bovenstaande bedrijvenmissies doen. Bewerkt: 14 augustus 2008 door Basssss Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik heb even een lijst compleet gemaakt bij Sunshine auto's, en bij de savegame heb ik net een telefoontje gehad dat er problemen zijn bij Print Works. GTAVCsf2.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.