Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Wanneer vind jij GTA IV het leukst ? In het begin : Als je nog allemaal eenvoudige missies moet doen en je nog niet zo heel veel dingen kunt.In het midden : Als je al wat verder bent in het verhaal en al naar het 2de eiland kan.Op het einde : Als je bij de laastste missie bent en alle eilanden vrij hebt gespeeld en daarna kan gaan beginnen aan andere dingen zoals collactables.Vertel ook waarom ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik heb nog niet meer gezien, en echt gespeeld dan het begin. En dat vind ik tamelijk saai . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 het begin ws meteen leuk en ook wennen toen vond ik het super leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Begin en midden in de game was het leuk. Einde vond ik het saai worden, je zag dat het einde eraan kwam, en na de einde valt er amper nog wat te doen behalve de saaie collectables. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Het midden, zo rond dat je Playboy X'Crib krijgt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik vond het het leukst toen ik het tweede eiland speelbaar had gemaakt Want dan ken je de besturing en hoe je moet vechten enzo. Groeten, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik vond helemaal in et begin dat je nog connecties moest maken, nog moest settelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 In het Midden, je kan nu al wat meer dingen doen, en dat maakt het tof. En nu begint het ook dat je niet weet of het een moeilijke missie of een makkelijke misse gaat worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 in het begin! dan is alles nieuw en waan je je in een nieuwe wereld het eind is natuurlijk wel leuk, dan zijn de gaafste missies...maar dan is de storyline ook bijna afgelopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 in het begin: toch wel want dan is alles nieuw, je moet alles uitzoeken, een nieuwe wereld ligt dan voor je open in het midden: is het wel wat saai, vele missies die ong hetzelfde zijn, niet veel variatie dus. op het einde: wel leuk, je leeft naar het einde toe, je kan dan eindelijk de dingen doen je ervoor nog niet wou/kon doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 In het midden. Als je alle eilanden vrij hebt gespeeld, maar toch nog wat missies moet doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Het einde: dat zijn de leukste en langste missies! Alleen wel erg in Mr. en Mrs. Bellic (waar Roman of Kate doodgaat) [/font] @@@SPOILER@@@ Bewerkt: 6 mei 2009 door comrade458 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) ik vind het begin het leukst,dan heb je nog niet zo veel geld enzo en dan moet je dat nog verdienen in het midden en einde heb iki zoveel geld dat ik moeite heb om het uit te geven. Bewerkt: 6 mei 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik vond het midden het leukst, want daar krijg je regelmatig te maken met missies waarbij je gebruik moet maken van 'skills'. Bijvoorbeeld dat je achter zo'n muurtje moet gaan zitten en iedereen moet afknallen. Net als die missie Three Leaf Clover Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik vind het begin ook leuk ik was toen zo blij ik had hele dag en nacht doorgespeelt heb 'm in een weekendje uitgespeelt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts