Jump to content

Wanneer vind jij GTA IV het leukst ?

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Wanneer vind jij GTA IV het leukst ?

^_^

In het begin : Als je nog allemaal eenvoudige missies moet doen en je nog niet zo heel veel dingen kunt.

In het midden : Als je al wat verder bent in het verhaal en al naar het 2de eiland kan.

Op het einde : Als je bij de laastste missie bent en alle eilanden vrij hebt gespeeld en daarna kan gaan beginnen aan andere dingen zoals collactables.

Vertel ook waarom ?

:cya:

Delen op andere websites

• 8 maanden later...

in het begin! dan is alles nieuw en waan je je in een nieuwe wereld :Y

het eind is natuurlijk wel leuk, dan zijn de gaafste missies...maar dan is de storyline ook bijna afgelopen :cry:

Delen op andere websites

in het begin: toch wel want dan is alles nieuw, je moet alles uitzoeken, een nieuwe wereld ligt dan voor je open :)

in het midden: is het wel wat saai, vele missies die ong hetzelfde zijn, niet veel variatie dus.

op het einde: wel leuk, je leeft naar het einde toe, je kan dan eindelijk de dingen doen je ervoor nog niet wou/kon doen.

Delen op andere websites

Het einde: dat zijn de leukste en langste missies! Alleen wel erg in Mr. en Mrs. Bellic (waar Roman of Kate doodgaat) [/font] :cry:

@@@SPOILER@@@

Bewerkt: door comrade458
Delen op andere websites

ik vind het begin het leukst,dan heb je nog niet zo veel geld enzo en dan moet je dat nog verdienen :D

in het midden en einde heb iki zoveel geld dat ik moeite heb om het uit te geven.

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Ik vond het midden het leukst, want daar krijg je regelmatig te maken met missies waarbij je gebruik moet maken van 'skills'. :puh: Bijvoorbeeld dat je achter zo'n muurtje moet gaan zitten en iedereen moet afknallen. Net als die missie Three Leaf Clover

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...