owner001 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 ik heb in een missie een poppetje gezien die ik als ganglid wil hebben hoe moet je dat doen en met welke programmas voor gta sa Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Er zijn 2 dingen die je kunt doen: 1. De cheat gebruiken dat je elke ped (= pedestrian = voetganger) kan inlijven in je gang. Keuze tussen 9mm en rocket launcher. 2. De texture van deze ped over de texture van een bestaand ganglid heen plakken. Gezien de titel neem ik aan dat je dit wilt kiezen. Ik zal je even kort uitleggen hoe dit werkt. Je begint met het opzoeken wat de naam is van de texture van de desbetreffende pedestrian. Dit is een bestand dat eindigt op .txd als het goed is. Let op: Ik weet niet precies hoe de texture van de pedestrian eruit ziet, noch hoe de textures van de gangleden eruit zien. Ik weet dus niet in hoeverre deze overeenkomsten vertonen. Mochten deze over een totaal verschillende structuur beschikken, dan wordt het erg lastig de texture er over heen te plakken. De texture moet je uit het gta3.img bestand halen. Dit bestand kun je vinden in de /models/ map van jouw GTA SA map. Het bestand kun je eruit halen met een programma genaamd IMG Tool. Als de structuur van de textures precies hetzelfde is, kun je de naam van de texture wijzigen (gewoon met F2 of rechtermuisknop > hernoemen) en deze veranderen in de naam van de texture van een ganglid. Dan kun je dit met IMG Tool er weer terug in zetten en over de oude texture van het ganglid heen plakken. Vervolgens moet je het archief herbouwen en je bent klaar met je mod. Ik herhaal: dit werkt alleen als de structuur van beide textures hetzelfde zijn. In de Master Tutorial List kun je tutorials vinden op het gebied van texturing en ook kun je er een handleiding voor IMG Tool vinden. Ik raad je aan om eerst even deze lijst te doorzoeken naar tutorials die jou kunnen helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.