Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Heb je een aquarium? Zoja wat zit er in.. Ik trap maar af In mijn aquarium zitten: -2 Schildpadden -Rond de 7 guppies, en er zijn er een stuk of 10 opgegeten -Waterslakjes -Nep plantje -Licht -Verwarming -Klein muurtje waar ze door kunnen zwemmen -Stenen op de onderkant -Nep skelet waar ze door kunnen zwemmen ------------------------------------------------------------------------------------------ @ Hieronder, bedoelde eigenlijk dieren.. Maarja dan doe ik het ook maar Bewerkt: 13 augustus 2008 door Timske Reageren
Disturbed Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Water. Vocht. Mos. Vis. Miniatuurkasteel. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Water, aanslag, steentjes, miniatuurscheepswrakje, geen vis. Reageren
Disturbed Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Dit word een gezellig topic, ik voel het! Reageren
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Dit word een gezellig topic, ik voel het! Ik hoop het Maar dan wel graag on-topic blijven @ Hieronder, Whahaha Bewerkt: 13 augustus 2008 door Timske Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik ook! Ik voel het aan mijn water! Reageren
.Senne Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 lol in het mijne zat water, drie goudvissen, twee slakken, drie plantjes, en schimmel. dat is meteen ook de reden waarom er zat staat in het begin van de zin Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 in mijn aquarium zitten 4 goudvissen en steentjes. en vergeleken met de andere aquariums is die van mij wel schoon Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) In mijn Aquarium zitten: 2 Goudvissen, een nep kikker,plantjes ?(ietiepietsie te veel ) en aanslag. Ow ja en beneden liggen steentjes met daartussen hun eigen poep en nog wat oud voedsel Ik heb mijn Aquarium al rond de twee weken nietr verschoond. Ik ga zo snel mogelijk verschonen! Groeten, Bewerkt: 14 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Vroeger, een paar jaar geleden hadden wij een vissen kom met daar 2 goudvissen erin. Nu niet meer, we vinden het niet meer leuk.. Zo een groot aquarium is wel mooi, maar zo een kleintje is opzich best saai. Maar het hangt erook vanaf wat voor vissen je erin hebt. Als je er van die kleine haaien vissen erin hebt zitten, is dat wel leuk. Of gewoon allemaal verschillende. Een nadeel daarvan is het schoonmaken. Al die vissen moeten er dan uit, of het is zo danig groot dat je erin kan zwemmen. Dan moet het maar zo. Als dat niet kan, kost het echt veel werk.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 IK HEB GEEN AQUARIUM! Ik krijg er vast wel een ik voel het. Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Bij mijn nicht die woonde in Limburg, die is gaans tuderen in Friesland. Nu hebben mijn oom en tante en me neefje haar aquarium beneden gezet. 2 Grote pompen lamp steentjes en veel plantjes. Ze had best veel vissen die ook eitjes etc. legden. Mooi aquarium ik denk ongeveer 1 meter breed. Kei schoon Reageren
Vegeta Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 In mijn aquarium zit water en ..... vis , van dat laatste weet ik t niet zeker. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Aquarium zelf: 30 x 30 x 60 cm Pompje Verwarmingselement TL Lamp in de aquarium kap Troep in het aquarium: Steentjes Klein kasteeltje Water Te veel planten Rotsje Levende troep in het aquarium: 1x Algenetertje 1x Zwarte vuurstaart 3x Rooie Rio ?x Guppies ?x Neon Tetra´s Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Wij hebben een aquarium met water. En vissen, plantjes, grind onderin en beeldjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.