Jump to content

Aquarium

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je een aquarium?

Zoja wat zit er in..

Ik trap maar af :7

In mijn aquarium zitten:

-2 Schildpadden

-Rond de 7 guppies, en er zijn er een stuk of 10 opgegeten :schater:

-Waterslakjes

-Nep plantje

-Licht

-Verwarming

-Klein muurtje waar ze door kunnen zwemmen

-Stenen op de onderkant

-Nep skelet waar ze door kunnen zwemmen

------------------------------------------------------------------------------------------

@ Hieronder, bedoelde eigenlijk dieren.. :puh: Maarja dan doe ik het ook maar :puh:

Bewerkt: door Timske
Dit word een gezellig topic, ik voel het!

Ik hoop het :puh: Maar dan wel graag on-topic blijven :7

@ Hieronder, Whahaha :bier:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

lol

in het mijne zat water, drie goudvissen, twee slakken, drie plantjes, en schimmel. dat is meteen ook de reden waarom er zat staat in het begin van de zin :7

:cya:

Geplaatst:

in mijn aquarium zitten 4 goudvissen en steentjes. en vergeleken met de andere aquariums is die van mij wel schoon ^_^

In mijn Aquarium zitten:

2 Goudvissen, een nep kikker,plantjes ?(ietiepietsie te veel :D) en aanslag. Ow ja en beneden liggen steentjes met daartussen hun eigen poep en nog wat oud voedsel :D Ik heb mijn Aquarium al rond de twee weken nietr verschoond. Ik ga zo snel mogelijk verschonen!

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Vroeger, een paar jaar geleden hadden wij een vissen kom met daar 2 goudvissen erin. Nu niet meer, we vinden het niet meer leuk.. Zo een groot aquarium is wel mooi, maar zo een kleintje is opzich best saai. Maar het hangt erook vanaf wat voor vissen je erin hebt. Als je er van die kleine haaien vissen erin hebt zitten, is dat wel leuk. Of gewoon allemaal verschillende. Een nadeel daarvan is het schoonmaken. Al die vissen moeten er dan uit, of het is zo danig groot dat je erin kan zwemmen. Dan moet het maar zo. Als dat niet kan, kost het echt veel werk..

Geplaatst:

Bij mijn nicht die woonde in Limburg, die is gaans tuderen in Friesland. Nu hebben mijn oom en tante en me neefje haar aquarium beneden gezet. 2 Grote pompen lamp steentjes en veel plantjes. Ze had best veel vissen die ook eitjes etc. legden. Mooi aquarium ik denk ongeveer 1 meter breed. Kei schoon :7

Geplaatst:

Aquarium zelf:

30 x 30 x 60 cm

Pompje

Verwarmingselement

TL Lamp in de aquarium kap

Troep in het aquarium:

Steentjes

Klein kasteeltje

Water

Te veel planten

Rotsje

Levende troep in het aquarium:

1x Algenetertje

1x Zwarte vuurstaart

3x Rooie Rio

?x Guppies

?x Neon Tetra´s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...