Jump to content

Aquarium

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb vaak algeneters gekocht, best dyyr 3 á 4 euro per stuk.. Waren telkens opgegeten door me schildpadden..

Filmpje toen ze klein waren :7

Geplaatst:
Heb vaak algeneters gekocht, best dyyr 3 á 4 euro per stuk.. Waren telkens opgegeten door me schildpadden..

Filmpje toen ze klein waren :7

Algeneters heb ik er ook in zitten, twee heb ik er :)

Geplaatst:

Groffe steentjes op de bodem, stuk of 900 baklavastenen, een pomp :7, temp. meter en een partij Cichliden. Absoluut geen planten, schedels, gezonken schepen enzo. Moet maar eens wat nieuwe vissen kopen ofzo

Geplaatst:

Wij hebben een vissenkom waar momenteel 1 gup inzit, als hij er nog zit :cab: . Daaruit drinken de katten, daarom is hij er nog steeds. Dan hebben we zon klein aquarium waar verschillende goudvissen inzitten, maar ook dat is niet erg bijzonder. Mijn tante heeft een echt aquarium waar verschillende vissen inzitten, en af en toe een garnaal. Of mossel. Ohja, bijna vergeten. We hebben een vijver in de tuin..

Geplaatst:
Wij hebben een vissenkom waar momenteel 1 gup inzit, als hij er nog zit :cab: . Daaruit drinken de katten, daarom is hij er nog steeds. Dan hebben we zon klein aquarium waar verschillende goudvissen inzitten, maar ook dat is niet erg bijzonder. Mijn tante heeft een echt aquarium waar verschillende vissen inzitten, en af en toe een garnaal. Of mossel. Ohja, bijna vergeten. We hebben een vijver in de tuin..

Wij hebben ook een visvijver. Er staat een nep rijger langs :7 Alleen eerst beet een rijger met zijn snafel in dat plastic ding..

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...