psfan Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 vraagje kan iemand de het volgende doen voor mij Missie(s): Paramedic Firefighter Vigilante Cheaten: nee ik probeer nu het spel te halen zonder codes Versie: 2 Overig: kan iemand het aub doen meek smeek GTASAsf1.b
MitChSz Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Oke ik ga het proberen. Ik zal niet cheaten ik edit als ik klaar ben. Gaat niet lukken ik moet dan naar versie 1.0 gaan en snap ik niet Bewerkt: 14 augustus 2008 door MitChSz
psfan Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ow jammer ps de vraag naar die drie missies is omdat ik de firefighter zeer moeilijk kan halen (kom niet verder dan missie 5) die van paramedic lukt me totaal niet en de vigilante moet ik een tank hebben en als ik hem probeer te stelen tijdens 6 sterren wanded word ik altijd gepakt dus daarom de vraag erna
MitChSz Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ziekenhuis moet je in Angel Pine doen is allemaal heel dicht op elkaar. Als je een politiewagen wil jatten, dan moet je hem bij het politiebureau jatten of voor 1x een cheat gebruiken. Brandweer die kan soms moeilijk zijn. Maar is een kwestie van geduld en tijd nemen er voor Succes!
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Paramedic: max health, $$$ Firefighter: CJ is onbrandbaar, $$$ Vigilante: armor van 100 naar 150, $$$ Ik heb geen cheats gebruikt, wel onderweg bij wapen pick-ups gestopt om munitie aan te vullen en 'n armor opgeraapt. Tevens kwam ik na Paramedic een gouden Infernus tegen (niet echt goud maar goudkleurig ) staat samen met 2 NRG's in je garage. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 14 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
psfan Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Missie(s): Paramedic Firefighter Vigilante Cheaten: nee ik probeer nu het spel te halen zonder codes Versie: 2 Overig: kan iemand het aub doen meek smeek Doe ik ben je al bezig want ik had net wat meer missies gehaald GTASAsf1.b
MitChSz Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Dit kan niet hé, nu heeft Mzungu niks voor niks die missies gedaan. Dus eigenlijk kun je beter gewoon zelf die missies nog een keer doen
psfan Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Dit kan niet hé, nu heeft Mzungu niks voor niks die missies gedaan. Dus eigenlijk kun je beter gewoon zelf die missies nog een keer doen ik zeg ook niet dat hij die missies overnieuw moet doen ik vraag aleen of hij al was begonnen en zoniet dat hij dan met de andere kon beginen maar adners kan ik die missies ook nog wel overniewu doen hoor
psfan Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 zeer bedankt voor het doen
MitChSz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Oke dan is het goed, en je hebt dubbelpost edit in dat geval gewoon je vorige bericht
psfan Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Paramedic: max health, $$$Firefighter: CJ is onbrandbaar, $$$ Vigilante: armor van 100 naar 150, $$$ Ik heb geen cheats gebruikt, wel onderweg bij wapen pick-ups gestopt om munitie aan te vullen en 'n armor opgeraapt. Tevens kwam ik na Paramedic een gouden Infernus tegen (niet echt goud maar goudkleurig ) staat samen met 2 NRG's in je garage. Veel plezier met de rest van het spel. dat word moeilijk om in de garage te kijken gaat niet open maar bedankt
Recommended Posts