Jump to content

Paramedic Firefighter Vigilante

Recommended Posts

Geplaatst:

vraagje kan iemand de het volgende doen voor mij

Missie(s): Paramedic Firefighter Vigilante

Cheaten: nee ik probeer nu het spel te halen zonder codes

Versie: 2

Overig: kan iemand het aub doen meek smeek

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ik ga het proberen. Ik zal niet cheaten ik edit als ik klaar ben.

Gaat niet lukken ik moet dan naar versie 1.0 gaan en snap ik niet ;)

Bewerkt: door MitChSz
Geplaatst:

ow jammer

ps de vraag naar die drie missies is omdat ik de firefighter zeer moeilijk kan halen (kom niet verder dan missie 5)

die van paramedic lukt me totaal niet en de vigilante moet ik een tank hebben en als ik hem probeer te stelen tijdens 6 sterren wanded word ik altijd gepakt dus daarom de vraag erna

Geplaatst:

Ziekenhuis moet je in Angel Pine doen is allemaal heel dicht op elkaar. Als je een politiewagen wil jatten, dan moet je hem bij het politiebureau jatten of voor 1x een cheat gebruiken. Brandweer die kan soms moeilijk zijn. Maar is een kwestie van geduld en tijd nemen er voor :tu: Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Paramedic: max health, $$$

Firefighter: CJ is onbrandbaar, $$$

Vigilante: armor van 100 naar 150, $$$

Ik heb geen cheats gebruikt, wel onderweg bij wapen pick-ups gestopt om munitie aan te vullen en 'n armor opgeraapt. Tevens kwam ik na Paramedic een gouden Infernus tegen (niet echt goud maar goudkleurig :puh: ) staat samen met 2 NRG's in je garage. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Missie(s): Paramedic Firefighter Vigilante

Cheaten: nee ik probeer nu het spel te halen zonder codes

Versie: 2

Overig: kan iemand het aub doen meek smeek

Doe ik :D

ben je al bezig want ik had net wat meer missies gehaald

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Dit kan niet hé, nu heeft Mzungu niks voor niks die missies gedaan. Dus eigenlijk kun je beter gewoon zelf die missies nog een keer doen ;)

Geplaatst:
Dit kan niet hé, nu heeft Mzungu niks voor niks die missies gedaan. Dus eigenlijk kun je beter gewoon zelf die missies nog een keer doen ;)

ik zeg ook niet dat hij die missies overnieuw moet doen ik vraag aleen of hij al was begonnen en zoniet dat hij dan met de andere kon beginen maar adners kan ik die missies ook nog wel overniewu doen hoor

Geplaatst:

Oke dan is het goed, en je hebt dubbelpost edit in dat geval gewoon je vorige bericht :Y

Geplaatst:
Paramedic: max health, $$$

Firefighter: CJ is onbrandbaar, $$$

Vigilante: armor van 100 naar 150, $$$

Ik heb geen cheats gebruikt, wel onderweg bij wapen pick-ups gestopt om munitie aan te vullen en 'n armor opgeraapt. Tevens kwam ik na Paramedic een gouden Infernus tegen (niet echt goud maar goudkleurig :puh: ) staat samen met 2 NRG's in je garage. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

dat word moeilijk om in de garage te kijken gaat niet open maar bedankt

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...