Jump to content

Hongaar verdraait rechterelleboog

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Klik hier

AUTSJ!

Lijkt me best wel ***, was zijn 3e poging en al 2x mislukt, dus EN hij ligt eruit EN hij verdraaid zijn rechterelleboog :erm:

>>> Door Flying Dutchman: Sportblessures en de gevaren van sport passen beter in het sport forum, bij deze verplaatst<<<

^O, oké, dan weet ik dat ook weer :)

Bewerkt: door QuaZ

Auw, van dat soort filmpjes krijg ik echt kippenvel. En die Chinezen herhalen het ook zo vaak :7

Ik heb ook nog een soortgelijk filmpje:

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:
Auw, van dat soort filmpjes krijg ik echt kippenvel. En die Chinezen herhalen het ook zo vaak :7

Ik heb ook nog een soortgelijk filmpje:

ja, die had ik ook al eens gezien, dat lijkt me echt zo pijnlijk aan dat been he

Geplaatst:

auwch, dat ziet er pijnlijk uit. :erm:

ik hoop voor hem dat dat nog goed komt, al denk ik niet dat ie snel weer 148 kilo op die arm kan gaan dragen :N

:cya:

Dat is het risico wat je loopt bij die sport. Het klinkt mischien hard, maar het is wel zo. Dan is het natuurlijk niet leuk, ook wel pijnlijk, maar dat weet je als je meedoet met zo een sport. Net zoals met voetbal als je dan een blessure oploopt, het kan gewoon gebeuren.. Iniedergeval wens ik hem nog veel succes verder! :tu:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

AAHH Oh mijn god ik heb medelijde met hem , arme jongen zo hard getraind en dan voor de tv je hele arm .

Dit is echt zo erg :-(

Geplaatst:

Laten we even grof zijn.

Dat is het risico van het vak.

Zeer rot voor hem en misschien kan ie vaarwel zeggen tegen deze beroep.

Hoop voor hem van niet, maar je weet maar nooit.

Geplaatst:

ik kreeg voor die tijd al de kriebels, woow ziekelijk dit.. wel goeie service van olympisch medewerkers, gelijk borden ervoor etc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...