QuaZ Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Klik hier AUTSJ! Lijkt me best wel ***, was zijn 3e poging en al 2x mislukt, dus EN hij ligt eruit EN hij verdraaid zijn rechterelleboog >>> Door Flying Dutchman: Sportblessures en de gevaren van sport passen beter in het sport forum, bij deze verplaatst<<< ^O, oké, dan weet ik dat ook weer Bewerkt: 16 augustus 2008 door QuaZ Reageren
Dieko Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik heb die filmpje bekeken. En ik moet zeggen dat ik er kriebels van kreeg. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ai ai hopen dat het weer goed met hem komt. wel goed dat de chinezen gelijk daarna alles bedekte hulde Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Sieht nicht gut aus Ik denk dat Disturbed niet zo ver komt. Reageren
Arthis Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Auw, van dat soort filmpjes krijg ik echt kippenvel. En die Chinezen herhalen het ook zo vaak Ik heb ook nog een soortgelijk filmpje: Bewerkt: 14 augustus 2008 door Arthis Reageren
QuaZ Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Auw, van dat soort filmpjes krijg ik echt kippenvel. En die Chinezen herhalen het ook zo vaak Ik heb ook nog een soortgelijk filmpje: ja, die had ik ook al eens gezien, dat lijkt me echt zo pijnlijk aan dat been he Reageren
.Senne Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 auwch, dat ziet er pijnlijk uit. ik hoop voor hem dat dat nog goed komt, al denk ik niet dat ie snel weer 148 kilo op die arm kan gaan dragen Reageren
Disturbed Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Erg pijnlijk, hij zal nooit meer op het oude niveau terugkomen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Dat is het risico wat je loopt bij die sport. Het klinkt mischien hard, maar het is wel zo. Dan is het natuurlijk niet leuk, ook wel pijnlijk, maar dat weet je als je meedoet met zo een sport. Net zoals met voetbal als je dan een blessure oploopt, het kan gewoon gebeuren.. Iniedergeval wens ik hem nog veel succes verder! Bewerkt: 14 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Vegeta Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 AAHH Oh mijn god ik heb medelijde met hem , arme jongen zo hard getraind en dan voor de tv je hele arm . Dit is echt zo erg Reageren
Robin B Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik krijg al pijn als ik er aan denk . Het lijkt me hartstikke zeer doen . Reageren
1974 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Dat is pas pijn lijden zeg echt die heeft wel geluk gehad dat hij net naar voor sprong. Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 jah die gewicht kwam bijna op zijn hoofd Reageren
FerryN Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Laten we even grof zijn. Dat is het risico van het vak. Zeer rot voor hem en misschien kan ie vaarwel zeggen tegen deze beroep. Hoop voor hem van niet, maar je weet maar nooit. Reageren
mastala Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 ik kreeg voor die tijd al de kriebels, woow ziekelijk dit.. wel goeie service van olympisch medewerkers, gelijk borden ervoor etc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.