Rinaldo_91 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 hallo ik heb een vraag. er is een auto die ik heel graag wil hebben in gta sa maar voorzover ik kan vinden en weet is hij er alleen maar voor gta 3. het gaat over de Ford Explorer uit 2003 of later. zou iemand mij kunnen vertellen of ik deze auto kan downloaden voor gta 3 en dan in gta sa kan plaatsen dus gewoon de dff en txd in gta3.img zetten??? alvast bedankt. groeten Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Hier is een tutorial over het converteren van voertuigen uit VC naar SA. Je kunt namelijk niet simpelweg de texture en het model in SA zetten, je moet eerst een aantal dingen wijzigen. Ik weet dat jij graag GTA III auto's wilt converteren en geen auto's uit VC. Er is op dit forum naar mijn weten geen tutorial over het converteren van auto's uit GTA III, maar ik kan me herinneren ooit gehoord te hebben op dit forum dat de auto's uit GTA III qua interne structuur veel lijken op de auto's uit GTA VC, terwijl de auto's uit SA weer net wat anders zijn. Je kunt het altijd proberen, dus ik raad je aan om deze tutorial te proberen te volgen, maar dan overal waat GTA VC staat, je GTA III in te beelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.