Pmixer Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) gta wil niet meer uninstalleren en ik kan hem ook niet meer spelen Zie ook mijn eerdere Tropics w8 Hier ff een pic: Wie kan mij helpen Dit is trouwens: Computer - C: - program files - Rockstar Games - san andreas Bewerkt: 14 augustus 2008 door Pmixer Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Mischien nieuwe Installatie proberen in plaats van Uninstall? anders nieuwe RUNDLL installeren (herinstallatie windows) Reageren
Pmixer Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 hoe kan ik gta installeeren als hij nieteens wil Uninstallen :S Reageren
Caltson Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Mischien klinkt dit dom, maar mss heb je gewoon systeemherstel gedaan? En is SA in die periode ongedaan gemaakt, steek die cd erin, laat autorun ff lopen en zie of er install optie opkomt. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 hoe kan ik gta installeeren als hij nieteens wil Uninstallen :S Download RegCleaner, verwijder San Andreas en hierna zul je hem weer kunnen installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.