prolite1 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 mijn naam online is bilder voeg me aub toe aan je lijst. ik heb er nog maar twee en die sijn nooit online Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 mijn naam online is bilder voeg me aub toe aan je lijst. ik heb er nog maar twee en die sijn nooit online Misschien handig om erbij te zetten of het PS3 of XBoX is ?? Tevens zie je al heel veel namen hier staan.... <------- Daar kan je on-line ID's vindenEn als je iemand wilt toevoegen wees dan zo beleefd om niet alleen maar het verzoek te sturen maar ook wat informatie mee te geven zoals (hoe kom je aan de persoon zijn id. Waar hij jou van moet kennen. Voor welk spel het is.In dit geval zou je het volgende kunnen neerzetten:Hoi mijn naam is (jouw on-line id) en ik zou je graag in mijn vriendenlijkst willen toevoegen zodat we misschien samen een keer GTA IV on-line kunnen spelen. Met vriendelijke groet,(Jouw naam)Succes met het verzamelen van vrienden in ieder geval Reageren
AXIO Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 het is wannabe my friend maar heb je nou ps3 of xbox? Reageren
oostzaan Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Iedereen voeg oostzaan Maar toe Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Voeg mij maar toe me PSN Is; Gsta Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 je kan ook naar het het algemene voeg mij toe topic gaan van wienisch ik heb de link erbij gezet Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 je kan ook naar het het algemene voeg mij toe topic gaan van wienisch ik heb de link erbij gezet Heb ik al gedaan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 je kan ook naar het het algemene voeg mij toe topic gaan van wienisch ik heb de link erbij gezet Heb ik al gedaan. weet ik maar ik zeg het ook even tegen de anderen Reageren
prolite1 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 waaaaaaaaaaa dit gaat over mij voeg mij toe ikke ikke ikke lol nee effe serieus voeg mij toe ik heb PS3!!!!!!! lol Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 waaaaaaaaaaa dit gaat over mij voeg mij toe ikke ikke ikke lolnee effe serieus voeg mij toe ik heb PS3!!!!!!! lol Doe jij maar de moeite om mij toe tevoegen Reageren
prolite1 Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 waaaaaaaaaaa dit gaat over mij voeg mij toe ikke ikke ikke lolnee effe serieus voeg mij toe ik heb PS3!!!!!!! lol Doe jij maar de moeite om mij toe tevoegen nee want ik vroeg het eerst dus kan ik ook zegge doe jij de moeite maar. anders had je zelf ook zoeen onderwerp moeten make.lol Reageren
Earth Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 waaaaaaaaaaa dit gaat over mij voeg mij toe ikke ikke ikke lolnee effe serieus voeg mij toe ik heb PS3!!!!!!! lol nee want ik vroeg het eerst dus kan ik ook zegge doe jij de moeite maar. anders had je zelf ook zoeen onderwerp moeten make.lol Raar ventje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.