Jump to content

ik heb geen memeory stick


cj lover

Recommended Posts

Heb je een MP3-speler, of een iPod, of misschien een fototoestel waarbij je een kabeltje met USB hebt? Want daarop kan je dan ook allemaal dingen overzetten van en naar je Playstation 3.

Een SanDisk kaart kan je volgens mij gebruiken op de 60 Gb versie van de PS3, maar daar ben ik niet zeker van...

Als je geen MP3-speler of dergelijke hebt en je geen SanDisk kan gebruiken raad ik je aan op een USB-stick te kopen. Nu vind je soms al voor € 5 euro een USB-stick, met genoeg ruimte voor bijna 1000 savegames.

Downloaden en uploaden via je PS3 gaat volgens mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een 60gig versie van de PlayStation 3 hebt kun je verschillende dingen gebruiken. Je kunt natuurlijk USB apparaten gebruiken, maar ook verschillende kaarten. Zo kun je Compact Flash (CF) kaarten gebruiken, SD/miniSD kaartjes, Memorystick Pro's en Memorystick Duo's. Alleen zit 't 'm er alleen in dat je hem nog op je PC moet krijgen. Je moet namelijk een een cardreader hebben om de bestanden vanaf de kaart op je PC te krijgen.

Wanneer je de 40gig hebt, zul je perse een USB apparaat moeten gebruiken. Zoals Hanneswasco al zei kan dit een USB-stick zijn, maar ook een MP3, fotocamera of een iPod zijn. Als het maar USB heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...