Jump to content

Vreselijkste Schoolvak

168 leden hebben gestemd

1. 1. Vreselijkste Schoolvak

• Wiskunde
      51
    • Nederlands
      16
    • Engels
      1
    • Economie
      6
    • Natuur/scheikunde
      9
    • Gymnastiek
      16
    • Biologie
      14
    • Handenarbeid
      2
    • Maatschappijleer (dit vak krijg je als je in de derde klas zit!!)
      6
    • Anders Namelijk
      48

Recommended Posts

• 3 years later...
  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

6

• Mooner_37

6

• The Outlaw

4

• Tim14

3

Geplaatst:

:puh: Ik zit op College Den Hulster in Venlo en daar heb ik les van mvr. smeets en dat is een verschrikkelijk pokke wijf zij geeft techniek

techniek is wel lache maar zij verpest altijd de dag als ik techniek heb maar vadaag viel ze uit en geen stipuur :puh:

ik zit ook op den hulster

Geplaatst:

NEDERLANDS :duh: . Niet alleen omdat we daar ze slechtste juf ooit hebben maar ook omdat ik de haat.

grammatica is echt zo SAAI!!

ik heb een hekel aan nederlands, geschiedenis, frans en biologie

Geplaatst:

NEDERLANDS :duh: . Niet alleen omdat we daar ze slechtste juf ooit hebben maar ook omdat ik de haat.

ik heb ook een hekel aan Nederlands vorig jaar stond ik gemiddeld een 9

en nu nog maar net een voldoende dat ligt aan de lerares ook zon rotwijf

ik kan niks met die zinnen ontleden je moet ze delen in zowat 30 voornaamwoorden

ik heb ook een hekel aan Handarbeid (Beeldende vorming bij ons)

en Wiskunde(daarop heb ik gestemd) in Wiskunde was ik altijd al slecht maar laatst heb ik mn laagdte cijfer ooit gehaald: 1.5

zelfs toen ik een keer erg verkouden was en de helft van de toets niet had afgemaakt deed ik beter

niveau: VMBO theoretisch

Geplaatst:

Latijn,niet alleen omdat het zo een stoffige saaie taal is maar omdat het echt de meest irritante,in de weg zittende leraar is die trouwens ook nog niet eens kan uitleggen ook.de simpelste dingen maakt hij moeilijk en lang+onoverzichtelijk en hij is nog eens mijn mentor ook :duh:

Geplaatst:

Biologie. Wat een schijtvak is dat zeg. De lerares is meer bezig met tegen de klas schreeuwen dat iedereen moet luisteren dan dat we wat leren(ze schreeuwt niet naar mij, ik probeer de laatste tijd meer op te letten ivm wat tegenvallende cijfers). Ze werd ook helemaal gek toen zowat iedereen een 6-7 had. Dat vond ze veel en veelst te laag.

Vorige 3 jaar trouwens Gym, met een leraar die alleen duitsers respecteerde. De nederlanders konden lekker aan de kant zitten tijdens n potje voetbal en de duitsers mochten alles. Zij mochten praten tijdens zijn gymles, als de nederlanders dat deden konden we oprotten. (Ik zit op een school die Nederlands, engels of Frans onderwijs aanbiedt en de duitse kinderen zitten meestal dan bij Engels. Bij gym zitten wij allemaal samen.) Tegenwoordig is deze leraar vervangen door een goede leraar die wel van n spelletje houdt.

Geplaatst:

Tekenen, het is niet dat ik motorisch gestoord ben. Een mooie tekening kan ik er nog wel uit proppen, als ik me er goed voor inzet, wat dus betekend dat ik het ook leuk moet vinden.

Die vrouw bij tekenen, waarbij het me niet zal verbazen als zij het wereld record ongesteld zijn op haar naam heeft, maakt het gewoon zo'n rot vak. 1 dag te laat = 2 volle punten aftrek. Van een project waarbij je 5 tekeningen moet maken, die telkens van elkaar moeten worden overgetrokken, en je vraagt of het goed is als je opnieuw mag beginnen (bij de 2e (!) tekening) is het antwoord steenvast nee.

En laten we dan nog niet over haar kop beginnen, volgens bij heeft zij echt een keertje een tragisch maandverband ongeluk gehad o.i.d, waarna ze over de verpakking met haar kop in een pot witte verf is gevallen.

Hopen dat dat een klein beeld geeft.

Ohja, ik heb ook niet bepaald veel respect voor haar.

Geplaatst:

Ook Duits, veel te moeilijk met al die naamvallen, bovendien klinkt die taal voor geen meter en schlagers zijn ook niet om aan te horen.

Geplaatst:

ik heb ook een hekel aan Nederlands vorig jaar stond ik gemiddeld een 9

en nu nog maar net een voldoende dat ligt aan de lerares ook zon rotwijf

ik kan niks met die zinnen ontleden je moet ze delen in zowat 30 voornaamwoorden

ik heb ook een hekel aan Handarbeid (Beeldende vorming bij ons)

en Wiskunde(daarop heb ik gestemd) in Wiskunde was ik altijd al slecht maar laatst heb ik mn laagdte cijfer ooit gehaald: 1.5

zelfs toen ik een keer erg verkouden was en de helft van de toets niet had afgemaakt deed ik beter

niveau: VMBO theoretisch

wil je weten waarom ik het saai vind? nou het is namelijk hartstikkende makkelijk

Ik doe: Gymnasium

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...