Honkbalpet Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik weet niet zeker of dit hier wel goed staat, (sorry in dat geval) maar ik heb een probleem!!! Ik wil dus nog een custom track op m'n PSP zetten maar dat gaat fout! Ik heb Rockstar Custom Tracks geïnstalleerd maar als ik het programma probeer te starten loopt het vast! Weet iemand een oplossing? Ik heb het al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg hetzelfde probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Gebruik je wel een cd om je muziek over te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbalpet Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Gebruik je wel een cd om je muziek over te zetten? Dat is niet m'n probleem. Als ik het programma wil opstarten loopt het meteen vast EDIT: Trouwens, ik heb het op een andere computer ook geprobeerd en daar ging het wel. Misschien heb ik dit keer iets fout gedaan. Bewerkt: 14 augustus 2008 door Honkbalpet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Hoe Rockstar Custom Tracks werkt weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat er een veel handigere oplossing bestaat voor muziek in VCS te zetten. Er bestaat namelijk een programma waarmee je je eigen MP3 bestanden in VCS en LCS kunt zetten. Kijk in dit topic voor meer uitleg en een downloadlink. Ikzelf gebruik het programma ook en het werkt prima, al kan VCS niet alle liedjes herkennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbalpet Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Geprobeerd... zelfde probleem De computer zegt: reageert niet Nog een idee? Zou het misschien aan een soort plug-in (of driver) liggen? Mijn Windows versie is geslipstreamd... alleen is dit het eerste probleem wat ik op deze computer heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.