Jump to content

Als ik met de Photo Opportunity.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan moet ik een heletijd rijden.

altijd als ik er bijna ben geef ik gas komen mensen tegen me aan.

dan valt me auto in het water.

Of teveel beschadigt.

en nog iets richten vind ik lastig op de ps2 ik speel al 3 jaar san andreas op de pc.

maar nu heb ik en ps2.

nu vind ik richten lastig wie kan me helpen.

Geplaatst:

Of teveel beschadigt.

en nog iets richten vind ik lastig op de ps2 ik speel al 3 jaar san andreas op de pc.

maar nu heb ik en ps2.

Ik heb alleen een PC en speel dus alleen maar PC games. Zo af en toe spreek ik met kameraden af en hun hebben wel een PS. De ene heeft PS2 de andere heeft PS3 enzo. Dan spelen we wel eens GTA 4 of GTA SA of welke GTA dan ook. Ik speel dus op de PC en had ook moeite met het gamen op de PS. Maar het is me wel gelukt om 5 headshots achter elkaar te maken. Het zit hem vooral in het "rustig de tijd nemen" en "veel oefenen" Sommige gamers raken in paniek als er iemand voor hun staat met en shotgun ofzo. Ik wil niet zeggen dat jij dan ook in paniek raakt. Maar probeer zo rustig mogelijk te blijven. Of speel het spel een keer met cheats dat er geen politie achter je aan komt. En ga dan op voorbijgangers schieten. Zo krijg je de oefening die je nodig hebt en kun je leren met de PS2 controlers om te gaan. Ik hoop dat dit helpt. ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat het 'm zit in ervaring...

Je moet veel oefenen. Probeer het spel eerst eens een keer met cheats, of begin eens een goeie shoot-out.

Vroeger speelde ik ook alleen op PC, mr nu heb ik 5 vn m'n 8 GTA's op de PS/PS3. En je zegt dat j moeite hebt met richten van de camera hea? Oefen eens met het wapen om te richten, dus niet automatisch richten maar maar met R3.

Ik denk dat je gwn wat moet oefenen, mij lukte de missie ook niet toen ik 'm de eerste keer deed, mr na GTA LCS en VCS ook gespeelt te hebben ben ik wt beter geworden, en nu heb ik GTA IV voor 100%

Het zit 'm dus egt in oefening...

Geplaatst:

Blijven oefenen. Rij rusitg tot het eind. Je moet gewoon echt blijven oefenen. En als het dan nog niet lukt, dan kun je gerust een Savegame aanvraag plaatsen. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan ik het snelst leren

Gewoon gaan richten met wapens het verschilt niet veel van de camera. Het beste kun je dan met zo'n Riffle Sniper(ofzo :7) gaan oefenen.

Bewerkt: door MitChSz
Geplaatst:

Je hoeft niet perse op mensen te schieten. Wat ik vaak deed was op een gebouw gaan staan met een sniper, dan ergens op een muur schieten. Dan zie je zo'n zwart puntje, en dan moet je vervolgens precies op dezelfde plek schieten en dat zo snel mogelijk ;) Succes :tu:

Geplaatst:
Je hoeft niet perse op mensen te schieten. Wat ik vaak deed was op een gebouw gaan staan met een sniper, dan ergens op een muur schieten. Dan zie je zo'n zwart puntje, en dan moet je vervolgens precies op dezelfde plek schieten en dat zo snel mogelijk ;) Succes :tu:

Jah dat kan je ook doen maar vergeet niet dat je voor missies op mensen moet schieten. en dat mensen bewegen. Je kunt dan wel doodleuk op een muur gaan schieten en dan elke keer precies goed schieten maar als je dan op lopende mensen moet schieten is dat toch wel weer een stuk moeilijker..

Geplaatst:

owja: zo hoef je niet te rijden: skip trip. volgens mij pijltje links op de ps controller.

Ik heb maar 3 keer in me leven een tripskip gehad dat is 3 keer bij ogloc

Geplaatst:

Of teveel beschadigt.

maar nu heb ik en ps2.

Ik heb alleen een PC en speel dus alleen maar PC games. Zo af en toe spreek ik met kameraden af en hun hebben wel een PS. De ene heeft PS2 de andere heeft PS3 enzo. Dan spelen we wel eens GTA 4 of GTA SA of welke GTA dan ook. Ik speel dus op de PC en had ook moeite met het gamen op de PS. Maar het is me wel gelukt om 5 headshots achter elkaar te maken. Het zit hem vooral in het "rustig de tijd nemen" en "veel oefenen" Sommige gamers raken in paniek als er iemand voor hun staat met en shotgun ofzo. Ik wil niet zeggen dat jij dan ook in paniek raakt. Maar probeer zo rustig mogelijk te blijven. Of speel het spel een keer met cheats dat er geen politie achter je aan komt. En ga dan op voorbijgangers schieten. Zo krijg je de oefening die je nodig hebt en kun je leren met de PS2 controlers om te gaan. Ik hoop dat dit helpt. ^_^

owja: zo hoef je niet te rijden: skip trip. volgens mij pijltje links op de ps controller.

Je krijgt alleen een tripskip als je die trip al eerder gemaakt hebt, en toen de missie gefaald. Anders moet je gewoon nog rijden. En als je auto erg beschadigd is kan een bezoekje aan een Pay 'n Spray geen kwaad. En ik dacht overig dat je op de PS2 gewoon ook een auto-aim functie had. Dus wat nou lastig?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Of teveel beschadigt.

maar nu heb ik en ps2.

Je krijgt alleen een tripskip als je die trip al eerder gemaakt hebt, en toen de missie gefaald. Anders moet je gewoon nog rijden. En als je auto erg beschadigd is kan een bezoekje aan een Pay 'n Spray geen kwaad. En ik dacht overig dat je op de PS2 gewoon ook een auto-aim functie had. Dus wat nou lastig?

auto aim functie wat is dat nou

Geplaatst: (bewerkt)
auto aim functie wat is dat nou
Auto aim = automatisch richten. Op de PS2 kan je dit niet aan of uitzetten, het staat altijd aan. Op de PC krijg je dit alleen als je de Controller op Joypad zet. Als je op iemand richt op de PS2 (en met Joypad) dan verschijnen er drie pijltjes bij de persoon waar je op richt, waarbij de kleur afhankelijk is van de gezondheid van deze persoon. Hierbij richt CJ automatisch op die persoon (auto-aim). Op de PC met muis & toetsenbord is alles handmatig richten waarbij de pijl boven die persoon komt te staan en weer kan de kleur verschillen al naar gelang z'n gezondheid. M.a.w.: richten en (raak) schieten is op de PS2 kinderspel, maar aan de andere kant is handmatig richten op de PS2 weer vrij lastig omdat het richten met een analoge stick niet zo soepel en makkelijk gaat als met de muis van een PC. Hierdoor is o.a. Air Raid (de eerste missie van Zero) heel lastig te halen op de PS2, en waarschijnlijk kan één van de admins van dit forum dit bevestigen. Deze admin heeft deze missie tot nu toe nog nooit gehaald op de PS2. :7

Duidelijk?

Edit: Om nog even terug te komen op de missie Photo Opportunity: Rij rustig en maak zo min mogelijk gebruik van de snelweg, daar wordt nogal ruig gereden. Dus heb je meer kans op schade, rij dus rustig, je hebt voor deze missie geen tijdlimiet: neem je tijd en maak zo min mogelijk schade. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...