Jump to content

Als ik met de Photo Opportunity.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan moet ik een heletijd rijden.

altijd als ik er bijna ben geef ik gas komen mensen tegen me aan.

dan valt me auto in het water.

Of teveel beschadigt.

en nog iets richten vind ik lastig op de ps2 ik speel al 3 jaar san andreas op de pc.

maar nu heb ik en ps2.

nu vind ik richten lastig wie kan me helpen.

Geplaatst:

Of teveel beschadigt.

en nog iets richten vind ik lastig op de ps2 ik speel al 3 jaar san andreas op de pc.

maar nu heb ik en ps2.

Ik heb alleen een PC en speel dus alleen maar PC games. Zo af en toe spreek ik met kameraden af en hun hebben wel een PS. De ene heeft PS2 de andere heeft PS3 enzo. Dan spelen we wel eens GTA 4 of GTA SA of welke GTA dan ook. Ik speel dus op de PC en had ook moeite met het gamen op de PS. Maar het is me wel gelukt om 5 headshots achter elkaar te maken. Het zit hem vooral in het "rustig de tijd nemen" en "veel oefenen" Sommige gamers raken in paniek als er iemand voor hun staat met en shotgun ofzo. Ik wil niet zeggen dat jij dan ook in paniek raakt. Maar probeer zo rustig mogelijk te blijven. Of speel het spel een keer met cheats dat er geen politie achter je aan komt. En ga dan op voorbijgangers schieten. Zo krijg je de oefening die je nodig hebt en kun je leren met de PS2 controlers om te gaan. Ik hoop dat dit helpt. ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat het 'm zit in ervaring...

Je moet veel oefenen. Probeer het spel eerst eens een keer met cheats, of begin eens een goeie shoot-out.

Vroeger speelde ik ook alleen op PC, mr nu heb ik 5 vn m'n 8 GTA's op de PS/PS3. En je zegt dat j moeite hebt met richten van de camera hea? Oefen eens met het wapen om te richten, dus niet automatisch richten maar maar met R3.

Ik denk dat je gwn wat moet oefenen, mij lukte de missie ook niet toen ik 'm de eerste keer deed, mr na GTA LCS en VCS ook gespeelt te hebben ben ik wt beter geworden, en nu heb ik GTA IV voor 100%

Het zit 'm dus egt in oefening...